شهر خبر

ادعای جدید کیهان برای عصبانیت از رسانه‌ها:

چرا روزنامه‌های اصلاح‌طلب بیانیه وزارت اطلاعات را منتشر نکردند

روزنامه کیهان نوشت: روز 15 اردیبهشت بیانیه مهمی از وزارت اطلاعات منتشر شد که به انهدام 23 گروه و شبکه اخلالگر در بازار ارز در 9 استان‌اشاره داشت. با نگاهی به صفحه اول این روزنامه‌ها در روز شنبه 16 اردیبهشت می‌توان دریافت که اکثر آنها این خبر را در میان تیترهای صفحه اول خود جای نداده‌اند.

چرا روزنامه‌های اصلاح‌طلب بیانیه وزارت اطلاعات را منتشر نکردند
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۵:۴۱:۵۴
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان مدعی شده روزنامه‌های اصلاح‌طلب بیانیه وزارت اطلاعات درباره انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز را منتشر نکرده‌اند و از این بابت عصبانی است.

به گزارش کیهان، روز 15 اردیبهشت بیانیه مهمی از وزارت اطلاعات منتشر شد که به انهدام 23 گروه و شبکه اخلالگر در بازار ارز در 9 استان‌اشاره داشت. این بیانیه گویای پشت پرده بسیاری از ناآرامی‌ها و مشکلات اقتصادی بود که ریشه در اقدامات برنامه‌ریزی شده و هدفمند دشمنان ملت ایران در جنگ اقتصادی بود. اما در کمال تعجب، این خبر مهم چندان مورد توجه روزنامه‌های مدعی اصلاحات قرار نگرفت و با نگاهی به صفحه اول این روزنامه‌ها در روز شنبه 16 اردیبهشت می‌توان دریافت که اکثر آنها این خبر را در میان تیترهای صفحه اول خود جای نداده‌اند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: این مطلب بیش از پیش موید آن است که جریان مدعی اصلاحات در کشور اساسا میانه خوبی با فسادستیزی ندارد و در رسانه‌های خود یک جا با هجمه و انتقاد و جای دیگر با سانسور و کوچک‌انگاری، اقدامات مسئولین در مبارزه با فساد را تضعیف می‌کند. البته همین رسانه‌ها اگر کوچک‌ترین فساد و تخلفی از سوی دولت یا مجلس مشاهده کنند، به سرعت و با جدیت آن را پوشش داده و به تخریب آنها می‌پردازند!