شهر خبر

عکس | خشم و عصبانیت گواردیولا از بچه غول

عکس | خشم و عصبانیت گواردیولا از بچه غول

در هفته سی و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و لیدز یونایتد در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و با فاصله چهار امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روی یک صحنه در این بازی، پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی از دست ارلینگ هالند عصبانی شد. در واقع در دقیقه 84 منچسترسیتی یک ضربه پنالتی به دست آورد. ارلینگ هالند به ایلکای گوندوگان اجازه داد که ضربه را او بزند. در واقع هالند می خواست که گوندوگان در این بازی هت تریک کند چرا که ایلکای گوندوگان هر دو گل منچستر سیتی را در این بازی به ثمر رسانده بود. اما ایلکای گوندوگان نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

عکس | خشم و عصبانیت گواردیولا از بچه غول

پس از این که پنالتی به گل تبدیل نشد، پپ گواردیولا از دست ارلینگ هالند عصبانی شد و روی او فریاد زد چرا که پپ گواردیولا معتقد بود که خود هالند باید پنالتی را می زد و نباید آن را به گوندوگان می داد. با توجه به این که بازی دو بر صفر بود، گواردیولا می ترسید که تیمش گل بخورد و بازی مساوی شود و به همین دلیل از هالند ناراحت بود که چرا کار را یکسره نکرده است. پس از خراب شدن پنالتی گوندوگان منچسترسیتی گل خورد و بازی دو بر یک شد.

257 251