شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#لیگ برتر#داوری

داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند

پرسپولیس این فصل با قضاوت موعود بنیادی‌فر ۵ امتیاز حساس را از دست داده است.

دربی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باید از ساعت ١٨ در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان تهران بروند که با توجه به برتری ٢ بر صفر روز گذشته سپاهان اصفهان برابر نفت مسجد سلیمان شاگردان مورایس موفق شدند به صورت موقت به صدر جدول صعود کنند. از همین رو سرخ‌پوشان برا باز پس گیری صدرجدول باید در این دیدار حساس به برتری دست پیدا کنند.
این بازی در حالی برگزار خواهد شد که قضاوت این دیدار بر عهده موعد بنیادی فر خواهد بود. بنیادی فر تا بدین جایی فصل در ٣ بازی قضاوت دیدارهای پرسپولیس را بر عهده داشته است. نکته جالب توجه آنجاست که شاگردان گل محمدی در هیچ یک از دیدارهای که در این فصل قضاوت آن بنیادی فر بر عهده داشته است به پیروزی دست نیافتند.

در هفته نخست مسابقات لیگ برتر ذوب آهن در حالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرایی پرسپولیس بود که قاضی این دیدار بنیادی فر بود که در پایان تلاش دو تیم گلی را در پی نداشت تا این بازی بدون گل تمام شود.

بنیادی فر دومین قضاوت خود برای سرخ‌پوشان را در هفته هفتم برابر تراکتور انجام داد که در پایان این بازی با تک گل محمد عباس زاده با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

آخرین قضاوت بنیادی فر در این فصل در دیدارهای پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم انجام شد در جایی که شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه فولاد آره‌نا موفق شدند با تک گل روبرت تورس شاگردان یحیی گل محمدی را شکست دهند.

حالا باید دید در این دیدار سرنوشت ساز شاگردان یحیی گل محمدی می تواند در چهارمین بازی خودکه در این فصل قضاوت آن بر عهده بنیادی فر است این طلسم را خواهند شکست یا خیر؟