شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##روحانیت#خار#چشم#استخوان#گلوی#مستکبرین

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران:

روحانیت خار چشم و استخوان در گلوی مستکبرین است

خطیب جمعه تهران گفت: گرچه شیاطین نهاد روحانیت را تخریب می‌کنند و برخی در فضای مجازی با بی‌هنری در پی تخریب روحانیت هستند اما دلیل این موضوع روشن است و دلیلش این است که روحانیت خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود. 

روحانیت خار چشم و استخوان در گلوی مستکبرین است
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۶:۲۰:۱۱
اعتمادآنلاین |

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران درباره شهادت آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان گفت: صحنه را همه دیدید که با آرامش خاطر، جنایتکار ضارب ایشان را  به تیر بست و این شهید عزیز ما را کشت. شهیدی که ۴ دهه عمرش در خدمت به مردم بود.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: در فضای مجازی دیدید که در استانهایی همچون  مازندران و قم و .. چه تجلیلی کردند. این امر نشان می دهد که روحانیت محبوب است و در قلب مردم جای دارد و روحانیت به پاس خدمتش به مردم علیرغم تخریب‌ها در دل‌های مردم است و در سه عرصه اعم از فرهنگی و سیاسی و اجتماعی خدمات شایانی عرصه کرده‌اند و می‌کنند.

خاتمی در ادامه گفت: گرچه شیاطین نهاد روحانیت را تخریب می کنند و برخی در فضای مجازی با بی‌هنری در پی تخریب روحانیت هستند اما دلیل این موضوع روشن است و دلیلش این است که  روحانیت خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود.  این تخریب‌ها این هدف را دنبال می‌کند که روحانیت از موضع حقش عقب‌نشینی کند ولی این آرزو را به گور خواهند برد.