شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواب#چرا#وحید#قلیچ#پاسخ#علی#پروین#نداد؟

چرا وحید قلیچ پاسخ علی پروین را نداد؟

وحید قلیچ گفت که علی پروین تماس گرفت، اما من جواب او را ندادم.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، وحید قلیچ در جریان گفت وگو با  روزنامه جام جم  تماس تلفنی علی پروین را پاسخ نداد و گفت: او می خواهد من را دعوا کند. سابقه نداشته علی آقا حرفی بزند و من روی حرفش حرف بیاورم. همین الان هم علی پروین به صورت من نگاه کند نمی‌توانم به او نگاه کنم. شهرت من مدیون علی آقاست.

مهمترین محورهای گفت وگوی وحید قلیچ را می خوانید:

*من در رفتن به تمرینات استقلال ذی‌نفع نبودم یا این که قرار باشد کسی بابت رفتن به تمرینات استقلال به من چیزی بدهد. دیگر این حرف‌ها از من گذشته است. ساپینتو مرا دعوت کرد و من هم دعوت او را پذیرفتم.

*با موتور ۹۵ میلیون تومانی‌ام به اینجا آمدم و فقط همین را دارم. خانه هم ندارم. منبع درآمدم هم این است که چهار، پنج شاگرد خصوصی در مدرسه فوتبال دارم. هر کدام ماهی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار تومان به من شهریه می‌دهند. پسر خوبی دارم که هوای مرا دارد و همچنین دخترم.

*من بدترین توهین‌ها را به فرهاد مجیدی کردم فقط به خاطر این‌که دل هواداران را به دست بیاورم که کار بسیار اشتباهی بود.

* بهروز سلطانی که الان مدام از من بد می‌گوید سر دربی فینال جام‌حذفی تیم را ول کرد و رفت. اما من که روز عروسی‌ام بود و می‌توانست بهترین روز زندگی‌ام باشد همه چیز را ول کردم تا جای خالی بهروز سلطانی را در دروازه پر کنم.

*من در ورزشگاه کارگران چمن آب می‌دادم. آن روزها دیگر فوتبال را کنار گذاشته بودم. یک روز همسر و دختران علی پروین من را به طور اتفاقی در حین آبیاری چمن دیدند. به من گفتند اینجا چکار می‌کنی؟ گفتم کارگرم و چمن آب می‌دهم. فردای همان روز محمود خوردبین (سرپرست سابق پرسپولیس) آمد و گفت علی آقا (پروین) گفته زندگی‎ات را از اینجا جمع کن و برو و دیگر چمن را آبیاری نکن. ۱۰ هزار تومان هم به من پول داد و گفت که پروین دستور داده از فردا به عنوان مربی دروازه‌بانان در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشم.

*به بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند با قلیچ کاری نداشته باشید و با او عکس نگیرید.

*مهدی هاشمی‌نسب حرکت بسیار زشتی با پرویز کماسی کرده بود. در ریاض بودیم و قرار بود برای سوم چهارمی آسیا در جام باشگاه‌های آسیا به میدان برویم. علی آقا به من گفت برو به هاشمی‌نسب بگو فردا آخرین بازی خودت را برای پرسپولیس انجام می‌دهی. من هم همین را به هاشمی‌نسب گفتم.

*گلری‌ام را مدیون ناصر حجازی هستم. ۲۴ ساعته با او بودم. آن زمان در حال ساختن خانه‎ای در استادحسن بنا بود. من همیشه نزد او تمرین می‌کردم.

*دیگر حامی سرمربی تیم‌ملی نیستم. او به من بد کرد.

*من هم می‌توانستم خارج از کشور بازی کنم. رفتم در تمرینات بشیکتاش تست دادم و قبول شدم.

*بسیاری از همدوره‌ای‌های من مثل ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی و حمید درخشان چند سالی در قطر بازی کردند و پولدار شدند. اما من هیچ پولی جمع نکردم. در مدت ۱۲ سالی که گلر سرخ‌ها بودم ۶۰۰ هزار تومان هم جمع نکردم.