تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را آماده دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان می‌کند که ژوزه مورایس غیر از شهریار مغانلو که مصدومیت دارد، می‌تواند از سایر ستاره‌های خود بهره ببرد و در این بین، محمد علی‌نژاد نیز با رسیدن به شرایط بازی و آمادگی کامل می‌تواند در ترکیب طلایی‌پوشان قرار بگیرد.

محمد علی‌نژاد که در دیدار رفت و پیروزی ۴ بر صفر سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و توانست پاس گل بدهد و ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد، در مسابقه هفته قبل به‌عنوان یار جانشین و در لحظات پایانی برابر ملوان انزلی به میدان رفت ولی در مدت کم هم تاثیرگذار بود.

شماره ۸۱ سپاهان که در این فصل دو گل حساس در جریان پیروزی‌های تیمش به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و توانسته یک پنالتی بگیرد، در دیدار هفته قبل برابر ملوان انزلی که متوقف شدند، در دقیقه ۹۰ به زمین رفت و با این وجود در وقت‌های تلف شده دو شوت به سمت دروازه حریف داشت و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم روی او اتفاق افتاد.

علی‌نژاد که پس از یک دوره مصدومیت کوتاه مدت دوباره به شرایط آرمانی رسیده، امیدوار است دوباره با نظر مثبت ژوزه مورایس در ترکیب سپاهان قرار بگیرد و این فرصت را داشته باشد تا دوباره امروز مقابل نفت مسجدسلیمان گلزنی کند یا پاس گل بدهد و بتوانند همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر بمانند.