شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##جمال#شورجه#خواب#حضرت#موسی#دیدم

جمال شورجه : خواب حضرت موسی را دیدم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل جمال شورجه تهیه کننده و کارگردان سینمای کشور، ضمن گفت و گو با این هنرمند پیشکسوت، در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.در این دیدار شورجه به دیدن خواب حضرت موسی(ع) اشاره کرد.

سید مجید پوراحمدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبودی کامل و شفای عاجل این هنرمند آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه از جمال شورجه به عنوان هنرمندی متعهد، انقلابی و چهره شاخص سینمای تراز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین آثار تاریخی و مذهبی یاد کرد و گفت: بدون تردید افرادی همچون این هنرمند از سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور محسوب می شوند که با تولید و تهیه آثار ماندگار هنری، کمک شایانی به معرفی و اعتلای فرهنگ و هنر غنی ایران زمین به کار بسته است.

پوراحمدی همچنین از شورجه به عنوان الگویی نمونه و شاخص برای نسل جوان به ویژه فیلم اولی ها یاد کرد و اظهار داشت: بدون تردید تلاش زیاد و خستگی ناپذیری ایشان برای ساخت آثار هنری می تواند به عنوان چراغ راه این نسل قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت و وظیفه ذاتی این صندوق در حمایت و پشتیبانی از هنرمندان اشاره و تصریح کرد: باعث افتخار است که استاد شورجه از اعضا و خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر محسوب می شود. از این رو مصمم هستیم تا با تمام توان و امکان خود تا بهبودی کامل ایشان در کنار این هنرمند شاخص و پیشکسوت کشور باشیم.

در ادامه این دیدار، جمال شورجه مشاور ساخت سریال یوسف پیامبر(ع) نیز با قدردانی و سپاس از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه توضیحاتی از روند درمانی خود پرداخت.

وی همچنین با ذکر خاطراتی از دوران گذشته به ویژه زمان ساخت مجموعه یوسف پیامبر(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردان این مجموعه ، گفت: خداوند را شاکرم که با لطف و بزرگی خودش این قدرت را به من اعطا کرده تا خیلی چیزها را درک ‌کنم.

این تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه با اشاره به خوابی که دیده بود، توضیح داد: با چشم خود دیدم که حضرت موسی (ع) جلو می رفتند و همه عوامل ساخت سریال موسی (ع) هم پشت سر ایشان می رفتیم تا از پلی گذشتیم.

وی در عین حال تاکید کرد: با عنایت به صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) که خداوند به من در عالم رویا الهام کردند، امیدوارم بتوانم با کسب بهبودی کامل به صحنه تولید بازگردم و این سریال را بسازیم و ماموریت ساخت این پروژه بزرگ تاریخی و مذهبی را به اتمام برسانیم.

شورجه کارگردان سینمای کشور ضمن قدردانی مجدد از حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر در منزلش، برای همه هنرمندان و دولتمردان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

احمد مقیمی مشاور وزیر در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم و سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده پیشکسوت سینما و مدیر فرهنگی، نیز در این دیدار حضور داشتند.