شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پاریس#لیونل#لیونل مسی

عکس | تظاهرات در پاریس علیه لیونل مسی!

عکس | تظاهرات در پاریس علیه لیونل مسی!

ورزش سه نوشت: هواداران پی‌اس‌جی دقایقی پیش در مقابل دفتر این باشگاه تجمع کرده و علیه لیونل مسی شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.

بعد از سفر غیرمنتظره لیونل مسی به عربستان در روزهای اخیر و تعلیق دو هفته‌ای او توسط پاری سن ژرمن به نظر می‌رسد بحران در رابطه این ستاره آرژانتینی با باشگاه فرانسوی از کنترل خارج شده است.

امشب در شهر پاریس در مقابل دفتر باشگاه پی‌اس‌جی اتفاقاتی افتاد که از آنها می‌توان به عنوان پایانی تلخ بر ماجراجویی فرانسوی مسی یاد کرد. هواداران پاری سن ژرمن که پیش از این هم با سوت زدن و هو کردن لئو مسی در بازی‌های خانگی نشان داده بودند از او دل خوشی ندارند امشب با حضور در مقابل دفتر باشگاه در پایتخت فرانسه علیه ستاره آرژانتینی شعارهایی تند سر دادند.

1870552

با این شرایط ادامه حضور مسی در پی‌اس‌جی غیرممکن است و از همین حالا باید جدایی او در ماه ژوئن را قطعی دانست.

خبرنگاران فرانسوی که امشب برای دریافت آخرین خبرها درباره تعلیق لیونل مسی در مقابل دفتر پاری سن ژرمن حضور داشتند با مشاهد جمع شدن هواداران شوکه شدند اما شگفت‌زدگی آنها با شروع شعارها به اوج رسید. گزارشها حاکی است ده‌ها نفر از هواداران پاریسی مشغول سر دادن شعارهایی تند و توهین‌آمیز علیه لئو مسی هستند.

1870553

سفر مسی به عربستان به این شایعات دامن زده که پیوستن به یک باشگاه عربستانی یک گزینه محتمل برای ابرستاره آرژانتینی است. در سوی دیگر دو باشگاه بارسلونا و اینترمیامی هم دیگر گزینه‌های جدی او هستند. بلوگرانا مدتی است بی‌وقفه از بازگشت مسی صحبت می‌کند و مالک اینترمیامی، دیوید بکام، هم اخیرا شخصا به پاریس رفت و با حضور در تمرین پی‌اس‌جی با مسی صحبت کرد.

در تحولی دیگر فابریتزیو رومانو مدعی است مسی در روزهای اخیر به این نتیجه نرسیده که بهتر است پاریس را ترک کند و تصمیم قطعی او از یک ماه پیش گرفته شده بود.

258 258