شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##هیج#مرد#غیرتمندی#زنان#زیبای#بی‌عفت#رغبت#ندارد

روزنامه کیهان:

هیج مرد غیرتمندی به زنان زیبای بی‌عفت رغبت ندارد

روزنامه کیهان نوشت: هیچ مرد غیرتمندی نسبت به زنانی که زیبایی ظاهری‌شان با ننگ بی‌عفتی لکه‌دار شده، رغبت پیدا نمی‌کند. پس حجاب و عفت به حال او که همان امنیت و آرامش است مفید است.

هیج مرد غیرتمندی به زنان زیبای بی‌عفت رغبت ندارد
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۹:۰۰:۳۵
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان درباره «فلسفه حجاب»‌ نوشت: هیج مرد غیرتمندی به زنان زیبا که بی‌عفت هستند، رغبت ندارد!

به گزارش کیهان، ممکن است گفته شود؛ مردان نگاه نکنند چرا زنان خود را بپوشانند؟ پاسخ این است که اولا؛ واقعیات را نمی‌شود انکار کرد که بالاخره مردانی هستند که به تعبیر قرآن بیماردل و لاابالی هستند و خدا کسی را مجبور به ایمان و تقوی نمی‌کند. پس با وجود نهی خداوند از نگاه به نامحرم، برخی مردان به این حکم شرعی مقید نیستند. ثانیا؛ این سخن غیرمنطقی است. زیرا مثلا خداوند از سرقت نهی کرده ولی مگر در جامعه سارق وجود ندارد؟ از طرف دیگر چرا نمی‌گویید که ما اموال خود را بدون هیچ حفاظی رها می‌کنیم و به کسی ربطی ندارد و به دزد بگویید؛ دزدی نکند؟

روزنامه کیهان در بخش دیگری از این مطلب نوشت: چه‌بسا وقتی حجاب شل شد، موجب تعرض بیماردلان به آنها شده و در نتیجه سبب از بین رفتن عفت او شوند. در این صورت دیگر کسی به زیبایی ظاهری او توجه نمی‌کند. چرا که هیچ مرد غیرتمندی نسبت به زنانی که زیبایی ظاهری‌شان با ننگ بی‌عفتی لکه‌دار شده، رغبت پیدا نمی‌کند. پس حجاب و عفت به حال او که همان امنیت و آرامش است مفید است.