شهر خبر

این روزنامه اصولگرا باز هم زورش به اصلاح‌طلبان رسید؛ رسانه‌های‌شان مرکز تربیت «پادوهای» رسانه‌های ضدایرانی است

روزنامه کیهان نوشت: نگاهی به فهرست خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همچنین فعالین رسانه‌ای منتسب به این طیف که در سال‌های گذشته با وطن‌فروشی به استخدام رسانه‌های ضدایرانی یا دستگاه‌های جاسوسی غربی درآمدند خود گواه این مدعاست.

این روزنامه اصولگرا باز هم زورش به اصلاح‌طلبان رسید؛ رسانه‌های‌شان مرکز تربیت «پادوهای» رسانه‌های ضدایرانی است
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۱:۰۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب را به «وطن‌فروشی» متهم کرد.

به گزارش کیهان، رسانه‌های اصلاح‌طلب در سال‌های اخیر یکی از کانون‌های اصلی پرورش و تربیت پادوهای رسانه‌ای برای شبکه‌ها و رسانه‌های ضدایرانی بوده‌اند که با وطن‌فروشی به استخدام بی‌بی‌سی فارسی‌، صدای آمریکا، من وتو‌، رادیو‌فردا، ایران اینترنشنال‌، ایندیپندنت فارسی و... درآمدند و در حال حاضر برای این شبکه‌های معاند فعالیت می‌کنند. این افراد در دوران اصلاحات در روزنامه‌ها و مجلات همشهری دوره اصلاحات‌، ایران، چلچراغ، شهروند امروز، تهران تایمز، جامعه، توس، صبح امروز، شرق، اعتماد، هم‌میهن، بهار، وقایع اتفاقیه و بسیاری دیگر از نشریات مشغول به کار بوده‌اند و پس از چندی به شکل کامل جذب این رسانه‌ها شدند.

کیهان در ادامه نوشت: همچنین خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های طیف مدعی اصلاح‌طلبی در مقاطع مختلف به‌ویژه در جریان فتنه‌ها و آشوب‌ها با تهیه گزارش‌های میدانی و مصاحبه‌ها و مقاله‌های خود به تأمین خوراک خبری برای رسانه‌های ضدانقلاب پرداخته‌اند. نگاهی به فهرست خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همچنین فعالین رسانه‌ای منتسب به این طیف که در سال‌های گذشته با وطن‌فروشی به استخدام رسانه‌های ضدایرانی یا دستگاه‌های جاسوسی غربی درآمدند خود گواه این مدعاست.بنابراین طبیعی است چنین طیفی با این کارنامه مشعشع از طرح تشدید برخورد با جاسوسان نگران باشد.