شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#فوتبال#مسی#لیونل مسی

تصاویری از حضور مسی و خانواده‌اش در عربستان‌سعودی/ همکاری رونالدو و مسی با سعودی‌ها ادامه دارد

طبق ادعای رسانه‌های عربی، لیونل مسی و خانواده‌اش روز دوشنبه وارد عربستان‌سعودی شدند تا از تعطیلاتی کوتاه‌مدت در خاورمیانه لذت ببرند.

این دومین سفر فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در تعطیلات به عربستان‌سعودی است، چرا که او سال گذشته با دوستانش به جده سفر کرد.

این مرتبه در کنار مسی، همسر و فرزندانش هم حضور داشتند و از فعالیت‌های خانوادگی و جاذبه‌های گردشگری کشور خاورمیانه‌ای استفاده کردند.

لیونل مسی در عربستان سعودی

خانواده مسی، تنها کسانی نیستند که تعطیلات‌شان را در عربستان سپری می‌کنند و رقیب همیشگی‌اش کریستیانو رونالدو و آلیشا کیز خواننده مشهور آمریکایی هم در این کشور حضور داشته‌اند. رونالدو که این روزها در عربستان فوتبال هم بازی می‌کند و عضو تیم النصر است.

مسی و همسرش آنتونلا و پسران‌شان در اولین روز تعطیلات به یک مزرعه سعودی رفتند. آن‌ها از نخل‌های زیبایی که سالیانه بیش از یک و نیم میلیون تن خرما تولید می‌کند هم دیدن کردند.

تصاویر دیگری که منتشر شده نشان می‌دهد خانواده مسی از بازی کردن و غذا دادن به غزال عربی لذت می‌برند. این حیوان هم بخشی از یک برنامه برای بازگراندن غزال و پلنگ عربی به حیات وحش است.

لیونل مسی در عربستان سعودی

مناطق دیگری که انتظار می‌رود مسی و خانواده‌اش از آن‌ها دیدن کرده باشند شامل آبادی الاحساء، صحرای ٱلرُّبْع ٱلْخَالِی و صخره‌های مرجانی بکر 1700 کیلومتری در ساحل دریای سرخ است که غواصان کشتی‌های کروز می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

برنامه‌های کشور عربستان‌سعودی برای گسترش صنعت گردشگری با همکاری فوق‌ستاره‌های فوتبال ادامه دارد.