شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#جدید#قدیمی#شبیه

خودروی جدید کره‌ای مخصوص مسافرت و چادر زدن! +عکس

این خودرو یک مینی ون شیک و مجلل است که خیلی شبیه انواع قدیمی نیست، چون یک چادر مخصوص روی سقف این خودرو طراحی شده که کار را برای سفردوستان راحت‌تر کرده است. 

خودروی جدید کره‌ای مخصوص مسافرت و چادر زدن! +عکس

به گزارش «اطلاعات آنلاين»، به نقل از اتوبلاگ، کمپانی کیا موتورز (Kia Motors)، یکی از برند‌های معروف و محبوب آسیایی است. مرکز اصلی این برند چندملیتی کره‌ای (کره جنوبی) در شهر سئول واقع شده است. کیا نسبت به دیگر غول‌های خودروسازی دنیا، اندکی جوان‌تر است. اما جوان بودن به معنای بی کیفیتی و بی‌تجربه بودن این کمپانی دوست داشتنی نیست. 

کیا، یکی از محبوب‌ترین برند‌های خودروسازی دنیا محسوب می‌شود و در بازار جهانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. این شرکت پس از کمپانی هیوندای بزرگ‌ترین خودروساز کره جنوبی است.

یکی از آخرین محصولات خاص این شرکت کره‌ای کیا کارناوال نام گرفته که مخصوص علاقمندان به سفر و چادر زدن طراحی شده است. این خودرو یک مینی ون شیک و مجلل است که خیلی شبیه انواع قدیمی نیست، چون یک چادر مخصوص روی سقف این خودرو طراحی شده که کار را برای سفردوستان راحت‌تر کرده است. 

برای چادر زدن در هر جایی راننده دیگر نیازی به خروج از خودرو ندارد و کافی است به طبقه بالایی خودرو برود که چادر به طور اتوماتیک در آنجا پهن شده است. باز یا بسته شدن چادر توسط یک دکمه داخل خودرو تنها پنج ثانیه طول می‌کشد.

شرکت کره‌ای قیمتی معادل ۱۶ هزار دلار برای این خودرو در نظر گرفته است که که البته با امکانات بیشتر می‌تواند کمی تغییر کند.

خودروی جدید کره‌ای مخصوص مسافرت و چادر زدن! +عکس