شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#رئیس کمیته

کارخانه رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال شد

کارخانه رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی، مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی این فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به حضور تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ایران در رقابت‌های مختلف و مهم سال جاری، ترافیک اردوها و رویدادهای بین‌المللی نمایندگان والیبال ایران، ظرفیت محدود زیرساخت‌های کمپ و تجهیزات فدراسیون والیبال برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و همچنین برای هماهنگی هرچه بیشتر برنامه‌های تیم‌های ملی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال ایران منصوب کرد.

کارخانه که سال‌ها در خدمت تیم‌های رده سنی، ملی و باشگاهی ایران بوده است، افتخارات متعددی به عنوان مربی در پرونده کاری خود دارد که 12 دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر مردان از جمله این افتخارات است.

دو دوره قهرمانی در رده سنی نوجوانان آسیا و جهان، چهار دوره قهرمانی در رده سنی جوانان آسیا و یک مقام سومی جهان با تیم ملی جوانان ایران از دیگر افتخارات این مربی بین‌المللی والیبال ایران است. همچنین هفت قهرمانی در باشگاه‌های مردان آسیا نیز از جمله افتخارات کارخانه در والیبال ایران است.

والیبال ایران در سال 2023، سالی پرکار و ترافیک پیش رو دارد. تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/