علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست| پاسخ جدی بیرانوند به استقلال

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس مدعی شد اگر استقلال در دربی پایتخت پیروز می‌شد، بازیکنان این تیم رفتارهایی از خود نشان می‌دادند تا هواداران پرسپولیس را ناراحت کنند.

علیرضا بیرانوند پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: به هواداران بزرگ، بازیکنان و مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم. به گل‌گهر سیرجان که تیمی بسیار خوب است و باید به آن احترام گذاشت، تبریک می‌گویم. گل‌گهر نشان داد چه تیم باکیفیتی است و نتایج خیلی خوبی ظرف یکی دو سال اخیر گرفته است.

وی با بیان اینکه گل‌گهر سیرجان در فاصله دو هفته تا پایان نیم‌فصل اول صدرنشین بود، تصریح کرد: همه می‌گویند تیمی که بازی بزرگی را می‌بازد، استرس زیادی در دیدار بعدی متحمل می‌شود. با این حال به نظرم پس از پیروزی در دیداری بزرگ، کار برای برای تیم برنده خیلی سخت‌تر است. مقابل گل‌گهر خوب بازی کردیم و طبیعی بود پس از اینکه این تیم 2 بر صفر عقب افتاد، در نیمه دوم عملکردی هجومی داشت. گل‌گهر یک گل را جبران کرد و مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم.

واکنش بیرانوند به رفتارش در دربی مقابل استقلال

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه رفتارش پس از دربی 100 پایتخت سبب ناراحتی هواداران و سرمربی استقلال شد، گفت: من حرف بدی نزدم و شاید احساسی حرف زده باشم، اما این حق هواداران است که احساسات خودم را به آنها برسانم. تمام بازیکنان استقلال رفقای من هستند و مطمئن باشید اگر این بازی را می‌بردند، کارهای زیادی می‌کردند تا هواداران ما را ناراحت کنند. آنها را می‌شناسم و سال‌هاست که با هم بازی می‌کنیم.

بیرانوند با بیان اینکه حرکت او را خراب کردند، عنوان کرد: استقلال تیمی بزرگ است و هواداران این تیم را دوست دارم. استقلالی‌ها هم مرا دوست دارند و شاید پس از دربی فحش‌های رکیکی بدهند که استقبال می‌کنم! طبیعی است که بازیکنان پس از دربی با هواداران خودشان خوشحالی کنند.

علیرضا بیرانوند سکوتش را شکست| پاسخ جدی بیرانوند به استقلال
خوشحالی علیرضا بیرانوند مقابل استقلال

وی که پیش از مشخص شدن حریف پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی (هوادار) گفت‌وگو می‌کرد، درباره احتمال تقابل با استقلال در این مرحله بیان کرد: صد درصد منتظر دربی هستم؛ به‌ویژه قبل از فینال. در دو دوره جام حذفی به استقلال باختیم و دوست داریم آن بازی‌ها را جبران کنیم. منتظر این اتفاق هستیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره تقابل احتمالی با سید حسین حسینی در ضربات پنالتی گفت: حسینی رفیق من است و حقش بود که پنالتی بزند. او این تمرینات را در اردوی تیم ملی انجام می‌داد و می‌دانستم که حسینی پنالتی می‌زند. او می‌خواست از لحاظ روانی بالا بیاید و قبل از دربی پنالتی زد. امیدوارم حسینی به شرایط خوب خودش ادامه بدهد.

بیرانوند در مورد رقابت پرسپولیس با سپاهان و استقلال برای قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: زود است در این باره صحبت کنیم و به خودم اجازه نمی‌دهم بگویم قهرمان می‌شویم. پس از شکست مقابل سپاهان عهد بستیم هفت دیدار باقیمانده را ببریم که چهار مسابقه را گذراندیم. سه بازی دیگر پیش رو داریم و به چیزی جز شکست پیکان فکر نمی‌کنیم.