شهر خبر

۲ تیم ملی ایران با یک دست لباس به زمین رفتند

تیم‌های الف و ب فوتسال ایران با یک دست البسه به صورت اشتراکی در یک مسابقه رسمی حضور یافتند.
عصرایران نوشت: در شرایطی تیم ملی فوتسال زنان ایران در قالب تیم‌های (الف) و (ب) در مسابقات نوروزگاه حاضر شد که به لحاظ لجستیکی، ضعیف‌ترین امکانات ممکن در اختیار ملی‌پوشان قرار گرفت و با وجود آنکه برخی بازیکنان جوان برای اولین‌بار در اردوی ملی حضور پیدا کرده و در سودای آن بودند تا لباس ملی خود را به خانه ببرند، اما این اتفاق برای آن‌ها رخ نداد و مسئولان فدراسیون بلافاصله بعد از اتمام رقابت‌های نوروزگاه، البسه آن‌ها را پس گرفته و به انبار فدراسیون بازگردانند!
 
مهسا کمالی که یکی از چهره‌های باتجربه تیم ملی فوتسال زنان محسوب می‌شود، با تایید این مسئله توضیح داد: «پس از مسابقات کافا و البته تورنمنت نوروزگاه، فدراسیون فوتبال تمامی لباس‌ها، چمدان و کوله‌پشتی کل اعضای تیم ملی فوتسال زنان را پس گرفت. نمی‌دانم لباس‌ها اجاره‌ای بود یا خیر؛ اما این حرکت زشت بود. بیشتر بازیکنان تیم جوان بودند و شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشوند و آرزو داشتند تا آن لباسی که در کافا یا دیدار برابر روسیه با آن بازی می‌کردند را به عنوان یادگاری داشته باشند».
 
مسابقات نوروزگاه در شرایطی پیش از آغاز سال جدید و در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۱ به انجام رسید که طبق برنامه‌ریزی، ابتدا تیم ملی (ب) فوتسال زنان ایران برابر تیم ملی روسیه قرار گرفت و در روز دوم رقابت‌ها، تیم‌های ملی (الف) و (ب) ایران مقابل هم به میدان رفتند و اختتامیه رقابت‌ها هم با حضور تیم ملی (الف) فوتسال زنان ایران و تیم ملی روسیه برگزار شد.
 
تیم ملی (ب) در ۲ مسابقه خود از البسه قرمز رنگ استفاده کرد، اما برای مسابقه پایانی که قرار بود تیم ملی (الف) برابر تیم ملی روسیه به میدان برود، در اتفاقی عجیب، البسه تیم ملی (ب) از آن‌ها تحویل گرفته شد و بعد از انجام فرآیند شست‌وشو، به بازیکنان تیم ملی (الف) منتقل شد تا در اتفاقی باورنکردنی، ۲ تیم با یک دست البسه در یک تورنمنت حضور پیدا کنند! عدم چاپ اسامی بازیکنان در پشت البسه ملی آن‌هم برای حضور در تورنمتی بین‌المللی باعث شد تا مشکلی برای تغییر البسه میان بازیکنان تیم‌های (الف) و (ب) وجود نداشته باشد.