شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#تعداد

میلاد تقوی:

فدراسیون والیبال تحت فشار مالی است/ شهداب برای اثبات ادعایش باید مدرک داشته باشد

فدراسیون والیبال تحت فشار مالی است/ شهداب برای اثبات ادعایش باید مدرک داشته باشد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به تعداد اعزام‌های‌مان فشار مالی زیادی روی فدراسیون والیبال به وجود آمده است.

به گزارش مشرق، میلاد تقوی در گفت‌وگویی در خصوص اینکه تعداد تیم‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال و اینکه گفته می‌شود ۲ تیم راهیاب و هورسان از این رقابت‌ها انصراف داده‌اند ، اظهار داشت: در حال حاضر فصل آینده لیگ برتر هم ۱۴ تیمی است و تاکنون تیمی انصراف خود را اعلام نکرده است.

وی افزود: اگر تیمی به دنبال انصراف باشد می‌تواند امتیازش را بفروشد در غیر این صورت فدراسیون والیبال این اختیار را دارد که بر اساس آیین‌نامه، امتیاز تیم‌هایی که انصراف داده‌اند را واگذار کند. در صورت انصراف راهیاب و هورسان و همچنین نبود تیم‌های متقاضی برای جایگزینی این دو تیم، لیگ را با ۱۲ تیم برگزار خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون والیبال درباره ادعای مسئولان شهداب مبنی بر اینکه تماس‌های مشکوکی از اردوی تیم ملی والیبال با بازیکنان این تیم گرفته شده، عنوان کرد: در مورد این مسئله هیچ سند و مدرکی به فدراسیون والیبال ارائه نشده است و اگر مستندی برای اثبات این ادعا وجود دارد باید برای ما ارسال شود اما بعید است این موضوع واقعیت داشته باشد.

تقوی درباره اوضاع مالی فدراسیون والیبال گفت: قرارداد ما با اسپانسرها ریالی است؛ اما هزینه‌های تیم‌های ملی را به صورت دلاری پرداخت می‌کنیم. با توجه به تعداد اعزام‌های‌مان فشار مالی زیادی روی فدراسیون والیبال به وجود آمده است. از طرفی علاوه بر مشکل مالیات که در چند سال گذشته باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده بود بیمه تامین اجتماعی هم به این مشکلات اضافه شد. متاسفانه نگاه تامین اجتماعی به فدراسیون والیبال همچون یک کارخانه اقتصادی است و همین مسئله مشکلات زیادی را برای فدراسیون به وجود آورده است.

منبع: ایرنا