شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

رونالدو به خاطر یک پنالتی شهر را بهم ریخت!

رونالدو به خاطر یک پنالتی شهر را بهم ریخت!

ورزش سه نوشت: اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.

کریستیانو رونالدو به دلیل اعتراض شدیدش به اعلام نشدن پنالتی در جریان پیروزی 4-0 النصر مقابل الرائد به سوژه بحث هواداران در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

برنده 5 توپ طلا داخل محوطه جریمه حریف سرنگون شد و معتقد به خطای پنالتی بود. داور اما از او خواست تا از زمین بلند شده و به بازی ادامه دهد که همین اتفاق باعث عصبانیت ستاره النصر شد. خشم کریس زمانی دو چندان شد که صحنه یاد شده در VAR هم مورد بررسی قرار گرفت اما بازهم خبری از پنالتی نبود.

1868324

رونالدو با چهره ای مبهوت و دستانی که از فرط عصبانیت تکانشان می داد به اعتراض خود ادامه داد. تصمیم داور اما خیلی در نتیجه کار تاثیر گذار نبود چرا که النصر به راحتی از سد حریف خود گذشته و فشار روی الاتحاد در صدر را حفظ کرد.

تصاویری از این صحنه در شبکه‌های اجتماعی منتشر و باعث ایجاد اختلاف نظر در میان هواداران شد. عده ای حق را به رونالدو داده و معتقد هستند که داور باید اعلام پنالتی می‌کرد. عده ای اما عقیده دارند که ستاره پرتغالی خیلی زود خود را به زمین می‌اندازد در حالی که اتفاق خاصی رخ نداده است.

1868325

یکی از هواداران که با رونالدو هم عقیده است توئیت کرد: "تصمیم شرم آوری بود. نمی‌دانم چنین افردی را چگونه به عنوان مسئول انتخاب می‌کنند!"

یکی از مخالفان کریس، موضوع را به دعوای مسی-رونالدو سوق داده و نوشت: "یکی از معدود ویژگی‌های مثبت مسی این است که داخل محوطه جریمه شیرجه نمی‌زند! به هر حال هر فوتبالیستی این کار را انجام می‌دهد و نمی‌توان رونالدو را بابت آن مقصر دانست."

1868326

رونالدو در شرایطی این جنجال را درست کرد که بعد از شکست هفته گذشته مقابل الوحده کادر فنی تیمش را کنار زمین به باد انتقاد گرفته بود.

1868327

258 258