شهر خبر

نماینده مجلس: قالیباف درباره خودرو‌های شاسی بلند فورا شفاف سازی کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به قالیباف از وی خواست تا مدارک و مستندات درباره واگذاری خودرو‌های شاسی بلند بررسی و نتایج اعلام شود.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ارسال نامه‌ای به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس از وی خواست تا نسبت به ادعای احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مورد دریافت 70 خودروی شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان فورا شفاف سازی کند.

وی درباره محتوای این نامه گفت: از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته شده با توجه به ضرورت دفاع از جایگاه، شان و حیثیت مجلس شورای اسلامی که به استناد مفاد قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به عهده رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفته، دستور فرماید تا جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در اولین روز کاری و به‌صورت فوق‌العاده و با حضور رئیس مجلس تشکیل شود.

وی بیان کرد: درخواست داریم رئیس مجلس با اخذ تمامی مدارک و مستندات و دفاع نماینده مذکور موضوع را بررسی کند و در صورت اثبات ادعای مذکور، مراتب در جلسه صحن علنی که در هفته جاری برای رسیدگی به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران رسانده شود.

پورابراهیمی افزود: درخواست داریم در صورت اثبات ادعای مذکور، فهرست نمایندگان خاطی به همراه فهرست مسئولین ذی‌ربط از وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام عمومی و برای برخورد قانونی به مرجع ذی‌صلاح ارجاع شود.

وی تاکید کرد: درخواست داریم در صورت غیرواقعی بودن ادعای مزبور، نتایج بررسی به ملت شریف گزارش و اقدام کنند مزبور که در راستای کاهش سرمایه اجتماعی و خدشه‌دار کردن شان و جایگاه مجلس انجام شده است از طریق مراجع ذی‌صلاح مورد رسیدگی و برخورد قانونی قرار گیرد.