شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#لندن#تاتنهام#انگلیس#لیگ برتر#اورتون

توقف منچستر مقابل تاتنهام در لندن

توقف منچستر مقابل تاتنهام در لندن/ نیوکاسل، اورتون را به سقوط نزدیک‌تر کرد

دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با تقسیم امتیازات میان شیاطین سرخ و تاتنهام و برتری قاطع نیوکاسل برابر اورتون بحران زده دنبال شد.

به گزارش مشرق، پرونده هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار بسته شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود پذیرای منچستریونایتد بود و این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

من‌یونایتد با گل دقیقه ۷ جیدون سانچو پیش افتاد و یک دقیقه به پایان نیمه نخست با گلزنی مارکوس رشفورد، اختلاف را دو برابر کرد. تاتنهام اما با گلزنی پدرو پورو در دقیقه ۵۶ و سون هئونگ مین در دقیقه ۷۹ گل‌های خورده را پاسخ داد و از شکست خانگی گریخت.

این نتیجه بیشتر از منچستریونایتد، به ضرر تاتنهام تمام شد، چرا که نتوانست اختلاف خود را با تیم چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کاهش دهد. البته منچستریونایتد هم با قبول تساوی در این بازی، دو امتیاز از رقیب اصلی‌اش در کورس کسب سهمیه یعنی نیوکاسل عقب افتاد، نیوکاسلی که در بازی همزمان اورتون بحران زده را ۴ بر یک در هم کوبید و اکنون با ۶۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد، هرچند با یک بازی بیشتر نسبت به شیاطین سرخ.

در همین حال اورتون هم در ادامه نتایج ناامیدکننده‌اش در این فصل با ۲۸ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول ماند تا بیش از پیش خطر سقوط به دسته اول را احساس کند.

در دیگر بازی همزمان ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت‌ماری با یک گل مغلوب میهمانش بورنموث شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۷۵ امتیاز از ۳۳ بازی صدرنشین است، منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز از ۳۱ بازی در رده دوم قرار دارد، نیوکاسل با ۶۲ امتیاز از ۳۲ بازی سوم است و منچستریونایتد با ۶۰ امتیاز از ۳۱ بازی روی پله چهارم قرار دارد.