شهر خبر

مشاور سازمان محیط زیست عزل می‌شود؟ / انتقاد از یک پروژه رئیسی در خوزستان

مشاور رئیس سازمان محیط زیست نسبت به اجرای یک پروژه در سفر رئیسی به استان خوزستان هشدار داد.

انتخاب نوشت: پدرام جدی مشاور رییس سازمان محیط زیست در توییتی نوشت: ‏در سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان قرار هست کلنگ پتروپالایش زیدون در شهرستان بهبهان زده شود در صورتی که این طرح ارزیابی اثرات زیست محیطی و تاییده سازمان حفاظت محیط زیست را ندارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی سال۹۳ فرمودند: همه‌ی برنامه‌های صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند.

مشاور سازمان محیط زیست عزل می‌شود؟ / انتقاد از یک پروژه رئیسی در خوزستان

گفتنی است سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به برکناری سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی باردیگر به مدیران دولتی هشدار داد که هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در دولت، اول به توبیخ و نهایتا به برکناری منجر می‌شود.

سپهر خلجی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مقام سخنگویی برکنار شد. پیشتر به مدیران وابسته به دولت هشدار داده شده بود، هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتاً به برکناری منجر خواهد شد. مدیران دولتی توجه کنند.»

مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی که حکم سخنگویی بیمه مرکزی را نیز داشت بعد از اظهاراتش درباره وزیر صمت و بدهکاری خودروساز‌ها به صنعت بیمه از سمت سخنگویی برکنار شد.