شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مخالفان
سیاست

فعال سیاسی | کوشکی فعال سیاسی

کوشکی فعال سیاسی اصولگرا: مخالفان جمهوری اسلامی دیکتاتور هستند

کوشکی در پاسخ به این سوال خبرنگار دیده بان ایران که روحیه دیکتاتوری در کدام یک از اقدامات اپوزیسیون نمود پیدا کرده است: «مخالفان جمهوری اسلامی از سال 58 همین روحیه را داشتند و حتی حاضر به همکاری هم نیستند. همه طیف‌هایشان این مشکل را داشتند و دارند.»

کوشکی فعال سیاسی اصولگرا: مخالفان جمهوری اسلامی دیکتاتور هستند

گزارش سایت دیده بان ایران؛ با اعلام تصمیم حامد اسماعیلیون و تعدادی دیگر برای خروج از ائتلاف موسوم به "منشور مهسا" و برخی از چهره‌های دیگر این ائتلاف که به صورت غیرعلنی از آن جدا شده‌اند، ائتلاف اپوزیسیون فروپاشید.  هواداران جمهوری اسلامی و طیف موسوم به نیروهای انقلابی و اصولگرا نتوانستند خوشحالی خود را از این رخداد در میان مخالفان نظام پنهان کنند.محمد صادق کوشکی چهره نزدیک به نیروهای انقلاب به موضوع جدایی اسماعیلیون و مسیح علی نژاد و... پرداخته و از رضا پهلوی انتقاد کرده و تلویحاً او را «دیکتاتور» خوانده است.

 مخالفان جمهوری اسلامی دیکتاتور هستند

محمدصادق کوشکی از چهره‌های اصولگرا و استاد دانشگاه تهران درباره علت از هم پاشیدن ائتلاف اپوزیسیون به سایت دیده‌بان ایران گفت: «تقریبا همه کسانی که به عنوان مخالفان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند روحیه به شدت دیکتاتوری دارند و فاقد روحیه همکاری‌اند.»

وی ادامه داد: «هر کدام از آن‌‌ها می‌‌خواهد خودش قدرت را در دست بگیرد و طبیعتا با این روند امکان همکاری ندارند. به فرض که ائتلاف تشکیل شود از همان اول محکوم به فروپاشی است.»

کوشکی در پاسخ به این سوال خبرنگار دیده بان ایران که روحیه دیکتاتوری در کدام یک از اقدامات اپوزیسیون نمود پیدا کرده است: «مخالفان جمهوری اسلامی از سال 58 همین روحیه را داشتند و حتی حاضر به همکاری هم نیستند. همه طیف‌هایشان این مشکل را داشتند و دارند.»

 

منبع: دیده بان