شهر خبر

ارگان رسانه‌ای شهرداری هم حامی وزیر صمت و مخالف استیضاح او از آب درآمد

روزنامه همشهری نوشت: تصمیم برای استیضاح نیازمند یک ملاحظه اساسی است. توجه کنیم که هدف استیضاح نمی تواند و نباید نمایش و تبرج سیاسی باشد. مجلس باید مراقبت کند در سال منتهی به انتخابات گرفتار اقدامات نمایش‌گونه نشود. نباید مجلس خود را در مظان این اتهام قرار دهد.

ارگان رسانه‌ای شهرداری هم حامی وزیر صمت و مخالف استیضاح او از آب درآمد
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۱:۰۰:۳۲
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری هم به صف رسانه‌های اصولگرای مخالف استیضاح وزیر صمت پیوست و خطاب به نمایندگان مجلس تذکر داد که در سال منتهی به انخابات گرفتار اقدامات نمایش‌گونه نشوند.

به گزارش همشهری، وقتی شرایط کشور نیازمند وحدت و همدلی مسئولان است نیازمند مراقبت و ملاحظات بیشتری هستیم. استیضاح حق قانونی است اما قدم آخر را ابتدا برنمی دارند. تصمیم برای استیضاح نیازمند یک ملاحظه اساسی است. توجه کنیم که هدف استیضاح نمی تواند و نباید نمایش و تبرج سیاسی باشد. مجلس باید مراقبت کند در سال منتهی به انتخابات گرفتار اقدامات نمایش‌گونه نشود. نباید مجلس خود را در مظان این اتهام قرار دهد.

روزنامه همشهری سپس تاکید کرده است: از این‌رو اگر اصل بر وحدت است پیش از تقابل ولو قانونی، باید تلاش شود با تعامل و گفت وگوهای علنی و غیرعلنی اختلافات حل و فصل شود. اگر همیشه نیز چنین می کرده است با توجه به ضرورت همدلی در این شرایط خاص، باید مدارای مضاعف داشته باشد. و اگر پس از همه این مقدمات باز هم نیازبه استیضاح وجود داشت، حجت بر مجلس تمام است و کسی حق ندارد نماینده مردم را به بهانه وحدت از حق قانونی اش منع کند.