شهر خبر

حمله مردم به صفحه مجری تلویزیون خبرساز شد! +عکس

برای چندمین بار در یکماه گذشته تغییر در زمان پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» با اعتراض شدید مردم در فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تغییر چندباره در پخش مجدد برنامه «زندگی پس از زندگی» در شبکه چهار سیما، با واکنش تند مردم در فضای مجازی مواجه شد.

در حالی که مطابق کنداکتور پخش شبکه چهارم سیما، تکرار برنامه «زندگی پس از زندگی» ساعت ده و نیم شب از شبکه چهار پخش شود، امشب این برنامه با یکساعت تاخیر پخش شد. همین تاخیر کافی بود تا موج انتقادات مردم در صفحه اینستاگرام «عباس موزون» مجری محبوب و محجوب این برنامه در قالب کامنت‌های متعدد انتقادی ظهور یابد.

این اتفاق البته در یکماه گذشته بارها تکرار شده و عصبانیت کاربران و علاقمندان این برنامه را بیشتر کرده است. 

برنامه زندگی پس از زندگی، یکی از محبوب ترین برنامه‌های مناسبتی چند سال گذشته تلویزیون است که با اجرای مجری آرام و مطلع خود، جای خود را در میان مردم باز کرده و طرفداران بسیاری دارد. 

با این حال کاربران شبکه‌های اجتماعی در کامنت‌های متعدد خود در زمان تاخیر و یا عدم پخش تکرار این مجموعه، نکات قابل تاملی دارد؛ برخی معتقدند مدیران تلویزیون از دیده شدن این برنامه، زیاد رضایت ندارند، برخی دیگر این جابجایی در کنداکتور را با هدف دیده شدن برنامه‌های دیگر و کم مخاطب شبکه چهار، یک برنامه ریزی دقیق عنوان می‌کنند و برخی هم می‌گویند تلویزیون نمی‌خواهد «عباس موزون» محبوبیت بالایی پیدا کند و به چهره‌ای محبوب و مستقل تبدیل شود.

با این همه، به اعتقاد بسیاری، «زندگی پس از زندگی» امسال هم برگ برنده تلویزیون در ماه مبارک بود و توانست با وجود تکراری بودن مضمون و محتوا، مخاطبان بسیاری را جذب کند.