شهر خبر

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان:

تفاوت اصلاح‌طلبان با دشمنان تابلوی این مرزوبوم چیست؟

حسین شریعتمداری نوشت: بارها از این جماعت پرسیده‌ایم آیا می‌توانید به نمونه‌ای از تفاوت مواضع خود با مواضع دشمنان تابلو‌دار مردم این مرز و بوم ‌اشاره کنید؟! و این سؤال را تا‌کنون بی‌پاسخ گذاشته‌اند!

تفاوت اصلاح‌طلبان با دشمنان تابلوی این مرزوبوم چیست؟
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۲۰:۰۰:۱۹
اعتمادآنلاین |

حسین شریعتمداری امروز در روزنامه کیهان در مطلبی نسبت به آنچه سانسور نمازعیدفطر از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب خوانده، اعتراض کرده است.

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشته است: روز شنبه حماسه‌ای بی‌نظیر -و نه کم‌نظیر-در سراسر کشور رقم خورد. علاوه‌بر شهرهای سراسر کشور، نماز عید فطر تهران با امامت رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای ماندگار بود که تاکنون هیچ نمونه مشابهی نداشته است و قلم و زبان از شرح و توصیف آن ناتوان است. تصاویر موجود از جمعیت انبوه و بیرون از شماری حکایت می‌کند کهکران تا کران را پوشانده است و نه فقط در فضای وسیع و گسترده مصلای تهران، بلکه جمعیت در خیابان‌های اطراف مصلی نیز به‌گونه‌ای بی‌سابقه موج می‌زند و... 

او در ادامه افزوده است: روزنامه‌ها و سایت‌ها و کانال‌های مدعی اصلاحات با بی‌توجهی آشکار و در اقدامی هماهنگ با رسانه‌های بیگانه از کنار این رخداد عظیم و بی‌نظیر عبور کردند و تنها به چاپ تیترهای دست‌چندم درباره این واقعه بزرگ بسنده کردند و دریغ از چاپ یک عکس در صفحه اول روزنامه‌های زنجیره‌ای که از اهمیت این رخداد حکایت کند! رسانه‌های تحت مدیریت [‌ظاهری] مدعیان اصلاحات نه فقط به مبانی دینی اهمیتی نداده‌اند بلکه وطن‌دوستی و ملیت ایرانی خود را هم نادیده گرفته و اصول شناخته شده حرفه‌ای را هم زیر پا گذاشته‌اند! چرا؟! بارها از این جماعت پرسیده‌ایم آیا می‌توانید به نمونه‌ای از تفاوت مواضع خود با مواضع دشمنان تابلو‌دار مردم این مرز و بوم ‌اشاره کنید؟! و این سؤال را تا‌کنون بی‌پاسخ گذاشته‌اند!