شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دموکرات#بایدن

پسر بایدن در پناهگاه میلیاردر دموکرات

پسر بایدن در پناهگاه میلیاردر دموکرات

ایرنا نوشت: تارنمای روزنامه دیلی میل خبر داد که بر خلاف گزارش های پیشین مبنی بر حضور هانتر بایدن در کاخ سفید، وی در ویلای یکی از دوستان میلیاردر پدرش پناه گرفته است.

دیلی میل دیروز (۴ اردیبهشت) نوشت که در گرماگرم رسیدگی به اتهامات جنایی فرزند بایدن، یک میلیاردر دموکرات که قراردادهای چندین میلیون دلاری با واشنگتن بسته و شغلی پردرآمد به برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد کرده بود، اکنون به فرزند وی پناه داده است.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، هانتر بایدن در ویلای ۵۰ میلیون دلاریدر سانتا ینز (Santa Ynez) ایلات کالیفرنیا مخفی شده است. پیشتر اعلام شده بود که وی در آستانه ملاقات وکلایش با ماموران دادستانی فدرال، در کاخ سفید حضور دارد.

به نوشته این روزنامه، کیانی که بایدن در سال ۲۰۱۸ وی را یکی از نزدیکترین دوستانش خوانده بود، پیشتر نیز به دختر برادر بایدن پیشنهاد کمک داده بود.

شرکت فن آوری دارویی ماسیمو که به دست کیانی تاسیس و اداره می شود، در ژوئیه ۲۰۱۸ به پیشنهاد کرده بود تا با دریافت دستمزد ۸۵ هزار دلاری به همراه ۱۰ درصد پاداش در بخش بازاریابی این شرکت مشغول به کار شود. کارولین پیشتر به برداشت ۱۱۰ هزار دلار از یک کارت اعتباری مسروقه متهم و مجرم شناخته شده بود.

برادرزاده بایدن این پیشنهاد را مکفی ندانست و رد کرد.

بر اساس یکی از ایمیل های لپ تاپ هانتر بایدن که در اختیار دیلی میل قرار گرفته، کیانی شخصاً ۵۰۰ هزار دلار و از طریق شرکتش یک میلیون دلار به بنیاد بو بایدن (فرزند متوفی جو) پرداخت کرده بود. وی در سال ۲۰۲۰ نیز به اتفاق همسرش بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به دموکرات ها کمک کرده بود. کیانی به یکی از گروه های حامی بایدن نیز ۱ میلیون دلار پرداخت کرده بود.

۳۱۰۳۱۰