شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی#اینتر#لندن#بازیکنان

چلسی روی دروازه‌بان اینتر دست گذاشت

چلسی روی دروازه‌بان اینتر دست گذاشت

آبی‌پوشان لندن قصد دارند یکی از بازیکنان خود را به اینتر بدهند و در صورت امکان یکی از بازیکنان این تیم را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازتا دلواسپورت؛ نمایندگان باشگاه گاتزتا دلواسپورت، در هفته جاری با مدیران باشگاه اینتر ملاقاتی خواهند داشت که در آن پیشنهاد خود برای خرید دروازه‌بان این تیم آندره اونانا را به نراتزوری اعلام خواهند کرد. در همین حال باشگاه چلسی امیدوار است که برای خرید اونانا بتواند دروازه‌بان اسپانیایی خودش کپا آریسابالاگا را به طرف ایتالیایی بدهد و به این ترتیب بخشی از رقم خرید بازیکن مورد نظرش را با معاوضه بازیکن تسویه کند.

اونانای 27 ساله از زمان انتقالش از آژاکس به اینتر به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال گذشته، عملکرد قابل قبولی داشته و به همین دلیل مورد توجه چلسی قرار گرفته است. او در 33 بازی‌اش برای اینتر در تمامی رقابت‌های فصل جاری 15 کلین شیت داشته و یکی از بهترین‌های تیمش در رقابت‌های داخلی و اروپایی بوده است.

گاتزتا نوشته است که ملاقات نمایندگان چلسی و اینتر احتمالاً ظرف امروز (سه‌شنبه) یا فردا و قبل از مصاف اینتر و یوونتوس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا صورت خواهد گرفت. طبق اعلام این روزنامه، نراتزوری برای دروازه‌بان کامرونی خود 40 میلیون یورو می‌خواهد اما چلسی امیدوار است که با فرستادن کپا به شمال ایتالیا از این رقم بکاهد.

اینتر مانند چلسی در صدد خرید دروازه‌بان جدید است و از همین حالا هم چند گزینه را زیر نظر گرفته که یکی از آنها گولیلمو ویکاریو دروازه‌بان امپولی است.

انتهای پیام/