شهر خبر

رمزگشایی روزنامه همشهری از تاکید رهبری بر وحدت:

مردم حالا حالاها باید منتظر فتنه‌های دشمنان باشند

روزنامه همشهری نوشت: ملتی که تا به حال وحدت و ایستادگی‌اش را اثبات کرده، چه نیازی به تأکید مجدد رهبری دارد؟ واقعیت این است که مردم حالا‌حالاها باید منتظر فتنه‌های دشمنان باشند. دشمن دست‌بردار نیست.

مردم حالا حالاها باید منتظر فتنه‌های دشمنان باشند
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۱:۴۰:۱۸
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری علت تاکید آیت‌الله خامنه‌ای بر وحدت مردم اینگونه تفسیر کرده است: مردم حالا حالاها باید منتظر فتنه‌های دشمنان باشند.

به گزارش همشهری، آنچه در 6‌ماه دوم سال قبل بر ملت ایران گذشت یک جنگ تمام‌عیار بود. دست‌های دشمن در این فتنه برای مردم کشور عیان‌تر شد. رسما اعلام کردند که حجاب بهانه است. دنبال سرنگونی اصل نظام بودند. دروغ‌پراکنی، اغواگری، تحریف، وارونه‌سازی و تحریک مردم با رسانه در این فتنه به اوج خود رسید، اما با وجود جنگ رسانه‌ای گسترده دشمن، باز هم اتحاد ملی مانع توفیق آشوبگران داخلی و اربابان خارجی‌شان شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ملتی که تا به حال وحدت و ایستادگی‌اش را اثبات کرده، چه نیازی به تأکید مجدد رهبری دارد؟ واقعیت این است که مردم حالا‌حالاها باید منتظر فتنه‌های دشمنان باشند. دشمن دست‌بردار نیست. فتنه سال گذشته، آخرین فتنه علیه جمهوری اسلامی نخواهد بود. مردم نباید این سابقه بی‌نظیر خود را در حفظ اتحاد ملی فراموش کنند. رمز یادآوری و دعوت رهبر انقلاب هم در همین نکته است. نسیان و غفلت از این وحدت، همان چیزی است که دشمنان این مردم در کمین آن نشسته‌اند.