شهر خبر

روزنامه جمهوری اسلامی:

مسئولین با توسل به تقوائی که شاید از ماه رمضان کسب کرده باشند، استعفا دهند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوائی که شاید از ماه رمضان کسب کرده باشند، جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.

مسئولین با توسل به تقوائی که شاید از ماه رمضان کسب کرده باشند، استعفا دهند
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۰:۲۰:۳۴
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی از عملکرد مسئولان و ناتوانی آنان در حل مشکلات مردم انتقاد کرد و خواستار کناره‌گیری آنان شد.

به گزارش جمهوری اسلامی، حکمرانان بیش از مردم به ساخته شدن در ماه مبارک رمضان نیازمند هستند. این واقعیت را دلسوزان، هر ساله در آستانه ماه خدا به دولتمردان گوشزد می‌کنند اما اینکه آنان چه مقدار به این هشدار توجه می‌کنند و از این ماه پرفضیلت بهره می‌برند، معلوم نیست. اینکه همیشه بعد از ماه رمضان هم دیده می‌شود دولتمردان و حکمرانان، اسب خود را می‌تازند و حرف‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند، می‌توان به این نتیجه رسید که از ماه خدا توشه‌ای برنگرفته‌اند و تصورشان اینست که مخاطب خدا در «لَعَلَّکُم تَتَّقُون» مردم هستند نه حکمرانان!

این روزنامه در ادامه نوشت: در همین یکماه اول سال 1402 که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، علیرغم شعارهائی که برای ایجاد گشایش در امور و حل مشکلات معیشتی مردم داده شد، مایحتاج اولیه زندگی مردم بطور متوسط بین 25 تا 50 درصد گران شد. در چنین وضعیتی کدام مسئول اجرائی می‌تواند خود را اهل و شایسته عهده‌دار بودن امانت که همان حکمرانی است بداند؟ نمایندگان مجلس که خود اعتراف می‌کنند از استیضاح مسئولین اجرائی عاجزند. مردم هم که گرفتار روزمرگی و سروسامان دادن به زندگی از سروسامان افتاده خود هستند. تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوائی که شاید از ماه رمضان کسب کرده باشند، جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.