شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو#جهانبخش

جهانبخش علیه سرمربی پرتغالی؛ مورینیو دروغ گفته است!‌

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی فاینورد به انتقاد از تیم رم و ژوزه مورینیو پرداخت.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، پنج شنبه شب فاینورد در دیدار برگشت لیگ اروپا در مصاف با رم متحمل شکست شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ از دور مسابقات کنار رفت.

علیرضا جهانبخش، بازیکن فاینورد، پس از پیروزی پنجشنبه شب تیم رم به انتقاد از رفتار بازیکنان این تیم و مورینیو پرداخت.

مهاجم ایرانی در کنفرانس مطبوعاتی درباره جشن‌های جالوروسی پس از بازی صحبت کرد.

او گفت: «یکی از بزرگترین ناامیدی‌ها برای ما واکنش آنها پس از بازی بود. به خصوص واکنش بازیکنان و آنچه که به مربی ما گفتند. من فکر می‌کنم واقعا این رفتارها بی‌مورد بود. حتی کارهایی که مورینیو انجام داد به نظر من اضافه بود. مربی ما قبل از بازی هیچ رفتار توهین‌آمیزی نداشت و بی‌احترامی نکرد. سرمربی ما در نشست خبری پیش از بازی حرفه‌ای بود. او در حین و بعد از مسابقه نیز حرفه‌ای بود.

جهانبخش عنوان کرد: در طول بازی سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. آنها هم سعی کردند به داور فشار بیاورند. داور هر صحنه مشکوکی را به نفع رم سوت می‌زد. احساسم این بود که این رفتار دیوانه کننده است، اما به عنوان یک بازیکن کار زیادی نمی‌توانستم انجام دهم. سعی کردیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. متأسفانه ما بازی را واگذار کردیم.

بر اساس این گزارش، آرنه اسلات سرمربی فاینورد قبل از بازی رفت به انتقاد از سبک بازی تیم‌های مورینیو پرداخته بود و عنوان کرده بود که ترجیح می‌دهد بازی تیم‌هایی مثل ناپولی و منچستر سیتی را تماشا کند.

این انتقاد به مذاق مورینیو خوش نیامده بود و آقای خاص در واکنش به این انتقادات چند بار با صدای بلند خطاب به سرمربی فاینورد از واژه «احترام» استفاده کرده بود.