شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#امام جمعه

امام جمعه قشم به جای پاسخگویی طلبکار هم شد!

امام جمعه محترم شکایت‌شان بابت تقطیع این فیلم و «اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان» را باید خطاب به دفتر خود مطرح کند نه جای دیگری. یعنی اگر چنین اتفاقی رخ داده و اختلافی ایجاد شده، این کار توسط دفتر امام جمعه قشم صورت گرفته نه رسانه‌ها و فضای مجازی. پس اتفاقا اینجا بهتر است دفتر امام جمعه پاسخگو باشد نه طلبکار

حجم ویدیو: 3.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 دانلود ویدیو
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۱:۰۰:۴۸
اعتمادآنلاین |

پایگاه اینترنتی فراز  نوشت: غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم که انتشار فیلم اخیر وی در ارتباط بازرسی سرزده از پاساژهای این جزیره و دستور پلمب برخی واحدهای صنفی خبر ساز شده، منکر صدور دستور پلمب و لغو مجوز صنوف شده و گفته این فیلم تقطیع شده و از مسببان آن شکایت خواهد کرد. لازم به یادآوری است که این فیلم نه توسط شهروند-خبرنگاران بلکه به وسیله دفتر خود امام جمعه منتشر شده و مسئولیت تقطیع و دستکاری هم متوجه همین مراجع و روابط عمومی آنها است که این فیلم را تهیه کردند و امام جمعه محترم قطعا نمی تواند طلبکار تقطیع و دستکاری این فیلم باشد.

در ادامه این گزارش قید شده است:« امام جمعه محترم شکایت‌شان بابت تقطیع این فیلم و «اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان» را باید خطاب به دفتر خود مطرح کند نه جای دیگری. یعنی اگر چنین اتفاقی رخ داده و اختلافی ایجاد شده، این کار توسط دفتر امام جمعه قشم صورت گرفته نه رسانه‌ها و فضای مجازی. پس اتفاقا اینجا بهتر است دفتر امام جمعه پاسخگو باشد نه طلبکار»