شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حدادعادل#حدادعادل:#نباید#فکر#کنیم#بازی#باختیم

حدادعادل: نباید فکر کنیم که بازی را باختیم

حدادعادل معتقد است که در مسئله حجاب نباید کار را رها و قبول کرد که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است و از سوی دیگر نباید با تند کردن فضا، به دنبال یافتن علاج باشیم.

حدادعادل: نباید فکر کنیم که بازی را باختیم

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست وبیناری با اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور روز ۳۰ فروردین ماه، به تبیین مواضع شورا در خصوص مسائل روز کشور پرداخت که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

* باید یک نگاهی به گذشته کنیم و ببینیم ضعف‌ها و نقص‌های ما در دفاع از حجاب چه بوده است که موفق نشده ایم و کار به اینجا کشیده است، اگر یک شیوه‌هایی درگذشته جواب نداده است، امروز هم به طریق اولی جواب نخواهد داد

* امروز ما در مسئله حجاب باید نگران دو جنبه افراط و تفریط باشیم، یکی اینکه یک عده رها کنند و بگویند دیگر نمیشود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است، این غلط است، یک شکل دیگر غلط این است که یک عده بخواهند با تند کردن فضا، علاجی پیدا کنند، این هم غلط است.

* با نشان دادن یک فیلم‌هایی از یک موارد خاص، از یک دانشکده‌ای که کلا ۲۰۰ دانشجو دارد و در یک محفلی یک وضع ناجوری پیش آمده باشد، این را برجسته کنند و مدام نشر بدهند و به چرخش در بیاورند در فضای مجازی تا مردم تصور کنند درهمه دانشگاه‌ها وضعیت به همین ترتیب است، این هم باز درست نیست.

* یا مثلا از الفاظ تند از الفاظ زننده استفاده بشود، برای کسانی که حالا اشکالی در حجابشان هست، این هم آنطور که ما میفهمیم، با مشی رهبری سازگار نیست، با مشی دولت و رئیس جمهور سازگار نیست. هر دو طرف لطمه میزنند و همیشه وقتی افراط و تفریط باشد، مجال تعقل و تدبیر برای یک برنامه ریزی منطقی از بین میرود.

* به هر حال باید زمان داد، نه آنقدر که کار از دست برود، ولی عجله هم نباید کرد، این مسئله، مسئله‌ای نیست که با یک هفته و یک ماه حل شود، باید تدبیر داشت، ولی استمرار داشت. هر کار سنجیده‌ای به عهده فراجا یا هر دستگاه دیگری گذاشته می‌شود، شرط موفقیت آن این است که موقت نباشد و استمرار پیدا کند.