شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#تفاهم نامه

راه‌اندازی «تیم‌ها» و «شعه‌های ویژه» برخورد با بی‌حجاب‌ها / «سپاه» هم،تفاهم‌نامه را «امضا» کرد

 راه‌اندازی «تیم‌ها» و «شعه‌های ویژه» برخورد با بی‌حجاب‌ها / «سپاه» هم،تفاهم‌نامه را «امضا» کرد

فارس نوشت: دادستان اصفهان به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فیمابین دادگستری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های برخورد با هنجار شکنان کشف حجاب در اماکن عمومی تشکیل می‌شود.

دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.

موسویان دادستان اصفهان در مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مجمع ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که با حضور دکتر جواد استکی رئیس مجمع استان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان برگزار شد با اشاره به اینکه آحاد مردم و مسئولان برای امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارند گفت: مطالبه مردم مومن و متدین اصفهان مبارزه جدی با بدحجابی و کشف حجاب در جامعه است چرا که این امر بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

به نوشته صداوسیما، وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای خدمات دهی به هنجارشکنان کشف حجاب باید پاسخگو باشند چرا که این کار ترک فعل محسوب می‌شود و تا بحال هم در این خصوص برخوردهایی با برخی مدیران متخلف صورت گرفته و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل شده است.

دادستان اصفهان به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فیمابین دادگستری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های برخورد با هنجار شکنان کشف حجاب در اماکن عمومی تشکیل می‌شود.

موسویان افزود: واحدهای صنفی هم که شئونات اسلامی را رعایت نکنند، چه متصدیان کشف حجاب کنند و چه خدمات به کشف حجاب کننده بدهند برخوردی جدی خواهد شد.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان هم در ابتدای این همایش با اشاره به ابلاغ جدید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر حضور پر رنگ‌تر نیروهای فراجا برای مقابله با ناهنجاری‌ها گفت: مصمم و قوی‌تر در میدان حضور داریم و از همه گروه‌های مردمی، بسیج و آحاد مردم میخواهیم با توجه به وضعیت موجود به صورت گروهی در خصوص مبارزه با هنجار شکنی‌ها در جامعه ما را یاری کنند.

۲۱۲۱۷