شهر خبر

حمله کیهان به اصلاح‌طلبان:

رسانه‌‌های اصلاح‌طلب به اشکال مختلف سعی در زدودن حدود الهی دارند

روزنامه کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات در پوشش ادبیات علمی سعی در زدودن حدود الهی به اشکال مختلف دارند. گویا در هر حکم الهی که برخی افراد از رعایت آن سر باز زنند، فقه باید تغییر کند و صورت مسئله پاک شود نه اینکه حکم خداوند در جامعه اجرا شود.

 رسانه‌‌های اصلاح‌طلب به اشکال مختلف سعی در زدودن حدود الهی دارند
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۲۰:۰۰:۴۲
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان مدعی شده رسانه‌های اصلاح‌طلب سعی در زدودن حدود الهی دارند.

به گزارش کیهان، روزنامه سازندگی روز گذشته در مطلبی نوشت: «اگر از منظر جامعه‌شناسی به مسئله مناقشه‌برانگیز حجاب در روابط و مناسبات اکثریت ملت یا دولت فارغ از رویکردهای سیاسی و به صورت علمی نگاه کنیم، واقعیت این است که دوران بازنگری در قوانین مربوط به حجاب فرارسیده است و فقه نوین باید برای این موضوع تعریف جدیدی ارائه دهد که حکومت و جامعه چگونه با یک واجب شرعی برخورد کنند که منجر به اختلاف و اعتراض نشود.»

این روزنامه در ادامه مدعی شد: مدعیان اصلاحات در پوشش ادبیات علمی سعی در زدودن حدود الهی به اشکال مختلف دارند. گویا در هر حکم الهی که برخی افراد از رعایت آن سر باز زنند، فقه باید تغییر کند و صورت مسئله پاک شود نه اینکه حکم خداوند در جامعه اجرا شود. مدعیان اصلاحات با سابقه سیاه توهین به مقدسات اسلام، در زمینه حجاب نیز مطابق پروژه دشمن در حیازدایی و از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه عمل می‌کنند.