شهر خبر

توصیف روزنامه اصولگرا از وضعیت حجاب پس از شروع طرح پلیس:

جمعیت هنجارشکنان بسیار کم است/ «بانوان ایرانی» مشت‌های خود را مقابل پلیس بالا نبرده‌اند

روزنامه جام جم نوشت: ایران را ولی باید از نزدیک دید، مخصوصا پس از شروع طرح جدید عفاف و حجاب فراجا که نه اعتصاب راه‌انداخت، نه‌خیابان‌ها را شلوغ کرد، نه مشت‌ها را مقابل پلیس بالا برد و نه بانوان ایرانی را به اغتشاشگری واداشت.

جمعیت هنجارشکنان بسیار کم است/ «بانوان ایرانی» مشت‌های خود را مقابل پلیس بالا نبرده‌اند
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۹:۲۰:۱۷
اعتمادآنلاین |

روزنامه اصولگرای جام جم وضعیت کشور پس از اجرای طرح پلیس برای مقابله با بی‌حجابی را بررسی کرده و مدعی شده جمعیت هنجارشکنان بسیار کم است و «بانوان ایرانی مشت‌های» خود را مقابل پلیس بالا نبرده‌اند.

به گزارش جوان، در تصویر وهم‌انگیز که گروه‌ها و جریانات معاند می‌سازند حجاب مساله محوری جامعه ایران است که کل افکارعمومی را به خود مشغول داشته و مسبب اعتراضات گسترده و صدور بیانیه‌های متعدد شده است. ایران را ولی باید از نزدیک دید، مخصوصا پس از شروع طرح جدید عفاف و حجاب فراجا که نه اعتصاب راه‌انداخت، نه‌خیابان‌ها را شلوغ کرد، نه مشت‌ها را مقابل پلیس بالا برد و نه بانوان ایرانی را به اغتشاشگری واداشت.

این روزنامه در ادامه نوشته است: قانون حجاب این روزها در ملایم‌ترین حالت ممکن در کشورمان در حال اجراست. دوربین‌های سطح شهر در کل ایران مشغول تصویربرداری از ناقضان قانون حجاب هستند به‌طوری‌که پلیس اعلام کرد در ۲۴ ساعت روز ۲۷فروردین فقط چندصد مورد کشف حجاب در خودرو توسط ناظران پلیس ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودروها رسید که بیش از ۸۴ درصد از آنها نیز تمکین کردند. در واقع جمعیت هنجارشکنان به همین اندازه کم است که آمارها این‌چنین کوچک شده‌اند.