شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده، به دلیل حضور آمریکا است؛ بهتر است به خانه‌های خود بروند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد درصد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.

اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده، به دلیل حضور آمریکا است؛ بهتر است به خانه‌های خود بروند
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۲:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه) در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ما معمولا شیاطین را ابتدا راهنمایی می‌کنیم، اما پیام ما این است که حضور آن‌ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیرو‌های ما مراقب شیطنت‌های آن‌ها هستند.

به گزارش فارس، وی افزود: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است. جالب است آن‌ها در شرایطی که کشتی هایشان احتیاج به کمک دارد به آن‌ها کمک نمی‌کنند، اما ما به آن‌ها هم کمک می‌کنیم و حضور آن‌ها واقعا زیادی است و بهتر است به خانه‌های خود بروند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است از بالاترین فناوری برخودار بوده که مفهوم آن بالاترین درجه علمی کشور و نشان دهنده بالاترین درجه صنعت کشور است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه امروز جوانان غیور و دانشگاهیان عزیز ما که واقعا به آن‌ها افتخار می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم، تصریح کرد: توانستند تجهیزاتی را برای ما مهیا کنند که ما در انواع محیط‌ها و دورترین نقاط آبی جهان حضور پیدا کنیم.

وی‌ افزود: وقتی در دریا‌ها حضور پیدا می‌کنیم به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان هستیم که در تمام توانمندی‌ها قدرت و اقتدار را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، علمی نقش دارند و ما این نقش را به درستی در تمام ماموریت‌ها ایفا می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توانستیم آنچه که پیام ملت عزیز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره حامی صلح و دوستی و حامی مظلوم و برقراری صلح جهانی بوده را به کشور‌های مختلف منتقل سازیم، اما پیام ما در رزمایش‌ها به دشمن این است که ایرانیان هرگاه اراده کنند اراده خود را اجرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر در مقاطعی صبر می‌کنند این صبر را به دستور مولا یشان و باور‌های خود اتخاذ می‌کنند و آن‌ها بدانند امروز دست مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت کشورمان علی رغم وجود مثلث تهدید، تحریم و توطئه، بلندتر از قبل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امروز هر حرکتی که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و ما به طور خاص در حوزه دریا انجام می‌دهیم این نوید را می‌دهد که جهان اسلام رو به رشد و ارتقا در حوزه توانمندی و توان بخشی به جوامع منطقه و بین الملل است.