شهر خبر

روزنامه خراسان:

پاداش میلیاردی برای افشاکنندگان فساد برای سری که درد می‌کند، دستمال نمی شود!

روزنامه خراسان نوشت: این عدد و رقم‌ها حتی در صورتی که درصدهای قابل توجه جای سقف‌های از پیش تعیین شده را بگیرد، باز هم به تنهایی برای بسیاری از افشاکنندگان فساد که سرشان برای این رسوایی‌ها درد می‌کند، دستمال نمی‌شود.

پاداش میلیاردی برای افشاکنندگان فساد برای سری که درد می‌کند، دستمال نمی شود!
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۱:۴۰:۰۳
اعتمادآنلاین |

روزنامه خراسان در مطلبی با اشاره به پاداش ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومانی برای افشاکنندگان فساد به کنایه نوشته است: این پاداش برای سری که درد می‌کند، دستمال نمی شود!

به گزارش خراسان، نمایندگان مجلس سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد را  در هر پرونده به شخص حقیقی 10 میلیارد تومان و به شخص حقوقی 20 میلیارد تومان تعیین کردند! در نگاه اول می توان این اقدام نمایندگان مجلس را به فال نیک گرفت، به خصوص این که پیش از این مبالغ پاداش ها بسیار کمتر بود و به تنهایی برای گذاشتن پا روی دم شیرهای گرسنه، ایجاد انگیزه نمی کرد.   اما اگر بخواهیم دیگر مخاطرات کار را با ارزش پولی امروز 10 میلیارد تومان بسنجیم و منصفانه قضاوت کنیم، می توانیم بگوییم چندان هم نمی صرفد!

این روزنامه نوشته است: این عدد و رقم ها حتی در صورتی که درصدهای قابل توجه جای سقف های از پیش تعیین شده را بگیرد، باز هم به تنهایی برای بسیاری از افشاکنندگان فساد که سرشان برای این رسوایی ها درد می کند، دستمال نمی شود و زمینه و بستر لازم و کافی را ایجاد نمی کند، مادامی که قانون تمام قد پشت آن ها نایستد.