شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#رادیو#تلویزیون

ساختمان تلویزیون بدست ارتش سودان افتاد/پرواز جنگنده‌ها ادامه دارد

ساختمان تلویزیون بدست ارتش سودان افتاد/پرواز جنگنده‌ها ادامه دارد

مهر نوشت: با سیطره مجدد ارتش سودان بر ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور، پخش زنده تلویزیون سودان پس از وقفه ای که ساعت ها به طول انجامید، بار دیگر ازسرگرفته شد.

به نقل از شبکه الجزیره، ارتش سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از تلاش‌های ناموفق شبه نظامیان برای پخش بیانیه خود از تلویزیون سودان و تخریب زیر ساخت‌های آن، ارتش سودان مجدداً پخش زنده تلویزیونی را از سر گرفت.

ارتش سودان اعلام کرد: نیروهای پشتیبانی سریع، ساختمان‌های اطراف فرماندهی کل ارتش را هدف قرار می‌دهند تا نشان دهند که این مقر به دست شورشیان افتاده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آتش زدن برخی ساختمان‌ها در هر درگیری با سلاح امکان‌پذیر است، اما ما نبرد را طبق برنامه‌ریزی و مطابق با قوانین بین‌المللی بشر دوستانه ادامه می‌دهیم.

ارتش سودان تاکید کرد: متأسفانه شورشیان به امنیت مردم اهمیت نمی‌دهند و تلاش دارند در نزدیکی مناطق پرجمعیت ناآرامی و درگیری ایجاد کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما به لحظه تعیین کننده بسیار نزدیک هستیم، در حال حاضر تعقیب دشمن هستیم و عناصر آن در حال فرار هستند.

ارتش سودان افزود: پس از تلاش‌های ناموفق شبه نظامیان برای پخش مستقیم بیانیه خود از تلویزیون، آنها تلاش کردند تا زیر ساخت‌های تلویزیون سودان را تخریب کنند که موفق نشدند و ارتش مجدداً کنترل اوضاع و پخش مستقیم برنامه‌های تلویزیونی را بر عهده گرفت.

310310