شهر خبر

اگر عمر طولانی می خواهید آب بنوشید!

بسیاری از مردم نمی دانند که نوشیدن آب بسیاری از بیماری ها را از بدن دور نگه می دارد.

فرتاک نیوز نوشت:نوشیدن آب نیاز به پزشک را به حداقل می رساند ، بسیاری از مردم نمی دانند نوشیدن آب بسیاری از بیماری ها را دور نگه می دارد. مردم ژاپن را در نظر بگیرید دانش برجسته آن ها در رابطه با آب درمانی ، متخصصان بهداشت را در سراسر قاره ها به حیرت انداخته است. بسیاری از مردم ژاپن بیش از صد سال زندگی می کنند؛ در واقع بیش از 50،000 فرد صدساله در ژاپن زندگی می کنند چون بعد از بیدار شدن نوشیدن 2 لیوان آب را تمرین می کنند نوشیدن آب در زمان درست تاثیر آن روی بدن انسان را به حداکثر می رساند ؛ نکته مهم این است که آبی که ناشتا می نوشید به هیچ عنوان نباید آب سرد باشد و بهترین دمای آب در این زمان ولرم است.

چه زمانی نباید آب بنوشید؟

قبل از آب خوردن مسواک نزنید ،باید قبل از مسواک زدن 160 میلی لیتر آب بنوشید به این ترتیب، آبی که می خورید آلوده نخواهد شد.نوشیدن آب در وقت خوآب و بعد از خوآب توصیه نمیشود و ممنوع است.بعد از صبحانه تا 2 ساعت آب نخورید.

نوشیدن آب بعد از خوردن برخی میوه جات اصلا توصیه نمی شود ، در پاسخ به اینکه بعد از کدام میوه ها نباید آب بخوریم باید گفت بعد از خوردن میوه های تر مثل هندوانه و مرکبات مصرف آب سبب ضعف می شود زیرا مصرف آب موجب فساد هضم در معده می شود ؛ همچنین بعد از خوردن زردآلود نیز مصرف آب مضر است.

دستورالعمل نوشیدن آب

قبل از خواب یک لیوان آب بنوشید. این کار به جلوگیری از سکته و حملات قلبی کمک می کند.می توانید آب را با لیمو ترش مخلوط کنید. نوشیدن آب گرم با لیمو ترش می تواند بدن را به آرامی از رختخوآب بیرون آورد . 

بعد از بیداری از خواب 2  لیوان آب بنوشید.اگر به درستی آب بخورید، احساس گرسنگی نمی کنید. بنابراین، آبدار ماندن برای سلامت کلی بدن ضروری است. نوشیدن یک لیوان آب برای شروع روز خوب است ،