شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#غزه

هزاران موشک مقاومت، اسرائیل را محاصره کرده‌اند

هزاران موشک مقاومت، اسرائیل را محاصره کرده‌اند

ایسنا نوشت: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که هزاران موشک مقاومت، رژیم صهیونیستی را در لبنان و نوار غزه محاصره کرده‌اند و مقاومت امروز در وضعیت مقابله همه جانبه با این رژیم قرار دارد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در عراق اظهار کرد:‌ ملت فلسطین در وضعیت مقابله همه جانبه با اشغالگران به ویژه در کرانه باختری اشغالی قرار دارند و تشدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری تهدیدی مستقیم برای امنیت رژیم اشغالگر اسرائیل است.

وی گفت: ده‌ها هزار موشک مقاومت، اسرائیل را در غزه و لبنان محاصره کرده است و مقاومت در کرانه باختری و غزه و نیروهای مقاومت در منطقه یک حالت بازدارندگی را در مقابل اشغالگری اسرائیل ایجاد کرده‌اند.

النخاله افزود: در واقع مقاومت نوعی توازن بازدارندگی را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرده است.

النخاله در خصوص بزرگداشت روز جهانی قدس نیز تاکید کرد: روز قدسی که امروز گرامی می‌داریم بیانگر اراده امت اسلامی برای آزادی فلسطین است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک نیز گفت: توافق ایران و عربستان حامل پیام مهمی برای کشورهایی بود که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

وی افزود: امیدواریم عربستان به مسیر درست برود و از سیاست‌های خصمانه آمریکا با اعراب و همچنین از عادی‌سازی روابط دور شود.

النخاله همچنین تاکید کرد که عراق رکن اصلی نظام عربی است.

311311