شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#موج#حملات#علیه#اسرائیل/پای#میان#است؟

موج جدید حملات علیه اسرائیل/پای ایران در میان است؟

موج جدید حملات سایبری در حالی زیرساخت‌های اسرائیل را درنوردیده که اخیرا یک روزنامه آمریکایی در گزارشی از قصد ایران برای انجام حملات علیه رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، رسانه‌های اسرائیل از حمله سایبری به فرودگاه بن گوریون تل‌آویو خبر دادند که در پی این حمله، صف‌های طولانی در این فرودگاه ایجاد شده است.

دیروز نیز یک رسانه عبری زبان فاش کرد طی چند روز گذشته اسرائیل مورد بی سابقه‌‌ترین حمله سایبری طی سال‌های اخیر قرار گرفته و دست کم ۶۰ وبسایت مهم در این مدت هک شده‌اند. 

علاوه بر بانک‌های اسرائیلی که در روز جهانی قدس از دسترس خارج شدند، پایگاه معروف یانگو و مرکز حقوق آکادمیک رامات گان نیز جزو سایت‌های هک شده اعلام شده‌اند.

همچنین گزارش‌‌هایی از رخنه به سیستم‌ دوربین‌های مدار بسته و سامانه‌های نظارت بر آبرسانی و نیز دیتای بسیاری از این سایت‌ها هم گزارش شده‌اند.

چند روز قبل هم رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی حملات سایبری، وبگاه‌ دانشگاه‌ عبری اورشلیم، دانشگاه تل‌آویو و دانشگاه بار ایلان از دسترس خارج شده است.

این حملات در حالی رخ داده که وزنامه آمریکایی "وال‌استریت ژورنال" روز جمعه نوشت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه اخیرا با سران حماس و حزب الله برای شروع موج جدیدی از حملات به اهداف اسرائیلی دیدار کرده است.

طبق ادعای این روزنامه آمریکایی فرمانده سپاه قدس هفته گذشته با رهبران حماس، حزب‌الله و جهاد اسلامی فلسطین در سفارت ایران در بیروت ملاقات کرده است.