حمله سایبری به فرودگاه بن گوریون در اسرائیل

براثر این حمله سایبری، مسافران ورودی و خروجی از سرزمین های اشغالی به دلیل عدم امکان مهر شدن گذرنامه هایشان امکان ترک فرودگاه را نداشتند.

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز از حمله سایبری به کانال‌های تلویزیونی این رژیم و پخش فیلم کوتاهی از پرتاب موشک خبر داده بودند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از حملات سایبری به وب سایت‌های اپراتورهای تلفن همراه «Cellcom»، «Pelephone»، «Hot» و «۰۱۲ Mobile» رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پیش تر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، این حمله سایبری بزرگترین حمله در سال‌های اخیر است که مجموعه بزرگی از وب‌سایت‌های اسرائیلی (صهیونیستی) را هدف قرار داده است که در نتیجه، ۶۰ سایت در طول ۲ روز گذشته آسیب دیدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرده بود که وب سایت شرکت برق این رژیم به دلیل حملات مداوم سایبری از صبح روز جمعه از دسترس خارج شده است.

همچنین وب‌سایت «پُست» رژیم اسرائیل و چندین وب‌سایت متعلق به بانک‌ها از جمله «یئومی»، «دیسکونت»، «میزراحی- طفاحوت»، «مرکنتیل»، «بیروشلایم» (قدس)، «مساد»، «اوتسار هحیال» و «هبینلیئومی» از کار افتادند.

بنا به اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از جمله وب سایت‌هایی که از کار افتاده است، سایتی مربوط به صنعت خودرو بوده است.

هفته گذشته نیز حملات سایبری، شبکه کامپیوتری شرکت پُست رژیم اسرائیل را هدف قرار داد و در نتیجه آن ارائه خدمات پستی مختل شد. همچنین یک حمله سایبری آبیاری مزارع در مناطق وسیعی که توسط رژیم اسرائیل اشغال شده بود را مختل کرد.