شهر خبر

دیدار نماینده مردم شریف خوی و چایپاره با رئیس فدراسیون ووشو

دیدار نماینده مردم شریف خوی و چایپاره با رئیس فدراسیون ووشو

نماینده مردم شریف خوی و چایپاره در مجلس با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد.

روابط عمومی فدراسیون ووشو نوشت: عادل نجف زاده نماینده مردم شریف خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس ظهر امروز (شنبه ۲۶ فروردین ماه) ضمن حضور در محل فدراسیون ووشو با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه، صدیقی ضمن تقدر و تشکر از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از ورزش کشور خواستار حمایت هرچه بیشتر این نهاد مردی و انقلابی از ورزش به ویژه ووشو در سال بازی‌های آسیایی شد. وی ضمن پر اهمیت خواندن ماه‌های پیش‌رو، موفقیت ورزش در رویداد بزرگ بازی‌های آسیایی را منوط به حمایت همه جانه تمامی ارکان کشور از ورزش دانست.

همچنین صدیقی اعلام کرد که فدراسیون ووشو در راستای مسئولیت اجتماعی، جهت برگزاری همایش همگانی این رشته ورزشی در شهرستان خوی در خردادماه سال جاری با تمام توان همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

نجف‌زاده نیزضمن قدردانی از فدراسیون ووشو به واسطه کسب نتایج درخشان در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که روند موفقیت‌های این رشته ورزشی همچنان ادامه‌دار باشد و عنوان کرد که مجلس همواره یار و یاور و پشتیبان ورزش کشور و به ویژه ووشو است.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط شهربانو منصوریان در راستای کمک به مردم زلزله‌زده خوی تشکر و تقدیر به عمل آورد.

در این دیدار زهرا ناطقی نائب رئیس فدراسیون ووشو و شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان نیز حضور داشتند.

258 258