شهر خبر

ظرف ۱۵ دقیقه پول استراماچونی پرداخت می‌ شود

ظرف ۱۵ دقیقه پول استراماچونی پرداخت می‌ شود

خبرورزشی نوشت: انتشار تصویر حجت کریمی در دفتر وزیر ورزش مشخص شد تهیه پول برای پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی سرعت گرفته است.

سوالی که طی ماه‌های اخیر ذهن طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه را به خود مشغول کرده این است که این باشگاه در صورت تهیه و تامین بودجه لازم - برای پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی - از چه طریق پول را به حساب واریز خواهد کرد.

با توجه به تحریم های سخت غرب برای سیستم بانکی کشورمان، اینکه انتقال یک دلار از داخل کشورمان به خارج از آن به شدت دشوار یا حتی غیرممکن است بر کسی پوشیده نیست.

در همین ارتباط با یکی از افراد نزدیک به اتاق مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت کردیم که در صورت تأمین بودجه چطور و از چه طریق ظرف چهار روز مهلت اندک باقیمانده تا پایان فرصت برای پرداخت بدهی استراماچونی این مبلغ به حساب وی واریز خواهد شد.

این فرد مسئول و مقام بلندپایه باشگاه استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «همان طور که ظرف نیم ساعت پول گابریله پین - دستیار ایتالیایی فصل گذشته فرهاد مجیدی - به حساب وی واریز شد بار دیگر از همان روش برای پرداخت پول استراماچونی استفاده می کنیم و ظرف پانزده دقیقه مبلغ مورد نظر به حساب وی یا همان حسابی که فیفا برای پرداخت این پول در اختیار باشگاه گذاشته واریز خواهد شد».

به یاد داریم در دی ماه سال گذشته برای باز کردن پنجره بسته نقل و انتقالاتی استقلال حجت کریمی به اتفاق علی فتح الله زاده به دبی رفتند و ظرف مدت زمان کوتاه سفرشان به امارات مشکل پرداخت طلب پین حل و پنجره استقلال باز شد. طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه استقلال مطلع شدیم ظاهراً قرار است این مبلغ از طریق یک صرافی در قطر که پیش از این نیز سابقه همکاری با باشگاه استقلال را داشته به شماره حسابی که برای پرداخت پول استراماچونی اعلام شده واریز خواهد شد.

در صورت تامین بودجه از سوی شرکت همراه اول یا بانک شهر - که گفته می‌شود حجت کریمی به دنبال رایزنی برای دریافت پول از آنهاست - این مبلغ ظرف روزهای آینده تا پیش از پایان مهلت قانونی به حساب استراماچونی واریز خواهد شد. قرار است این مهلت روز سی ام فروردین - چهارشنبه هفته جاری - به پایان برسد تا باشگاه استقلال این مبلغ را به حساب استراماچونی واریز کند.

۲۵۸۲۵۸