شهر خبر

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی:

با چوب و چماق، عکس گرفتن و دوربین پلیس هیچ آموزه دینی نه اجرا می‌شود و نه طرفدار پیدا می‌کند / دین با اجبار می‌میرد

یک نماینده مجلس گفت: حجاب یک جلوه عمومی باورهای اعتقادی است و تا زمانی که ما با کار فرهنگی برای رفع مشکلات مردم و کاهش فشارها و همراه نمودن مردم‌کاری نکنیم با چوب و چماق، عکس گرفتن و دوربین پلیس هیچ آموزه دینی نه اجرا می‌شود و نه طرفداری پیدا خواهد کرد، بلکه مردم به سمت دوری از دین خواهند رفت.

با چوب و چماق، عکس گرفتن و دوربین پلیس هیچ آموزه دینی نه اجرا می‌شود و نه طرفدار پیدا می‌کند / دین با اجبار می‌میرد
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۴:۵۹:۰۹
اعتمادآنلاین |

چند روز قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام در بخشی از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ماه اشاره کردند و با تأکید بر اهمیت آن، گفتند: انتخابات می‌تواند مظهر قدرت ملی باشد و اگر درست برگزار نشود ضعف کشور و ملت و مسئولان را نشان می‌دهد که هر چه ضعیف شویم تهاجم و فشار دشمنان بیشتر می‌شود بنابراین باید قوی شویم که یکی از ابزارهای مهم قدرت، انتخابات است ایشان در همین زمینه افزودند: مسئولان مرتبط، راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم.

در این راستا هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان نوشت: رهبر معظم انقلاب عصر دیروز بر اهمیت انتخابات بعنوان یکی از ابزارهای مهم قوت کشور تاکید کردند. شورای نگهبان در راستای انجام وظایف قانونی خود، از سال گذشته اقداماتی را در خصوص انتخابات اسفند 1402 آغاز کرده و در سال جاری تمام توان خود را برای برگزاری شایسته آن به کار خواهد گرفت.

در این رابطه جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه از ابتدای سال رهبری برای انتخابات راهبرد و مسیر را مشخص می‌کنند نشان از اهمیت این موضوع در کشور دارد.

انتخابات در واقع یک جلوه از حمایت مردم از نظام صرف نظر از جناح و شخص در چه حوزه و مقطعی است. کلیت حضور مردم در انتخابات یعنی مشروعیت نظام و پیوند مردم و نظام و در نهایت قدرت نظام مردمی است.

به گزارش جماران، بخش هایی از گفت و گوی جهان آبادی را در ادامه می خوانید: