شهر خبر

ساپینتو تهدید کرد: داور اشتباه کند آرام نخواهم بود!

سرمربی فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هوادار گفت: در گذشته ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. اگر داور اشتباهی داشته باشد من نمی‌توانم خیلی آرام باشم.

ساپینتو تهدید کرد: داور اشتباه کند آرام نخواهم بود!

ایسنا نوشت: ریکاردو ساپینتودر این نشست در واکنش به اینکه آیا در ۵ بازی باقی مانده نگران داوری هست یا خیر؟ گفت: امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی‌های قبلی هم با ما خوب رفتار کردند و بسیار جدی بودند. هر روز بیشتر همدیگر را درک می‌کنیم. اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد من نمی‌توانم خیلی آرام باشم. البته که در گذشته ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. در چند بازی اخیر داوران منصف بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. امیدوارم فردا از ۳ تیم عملکرد تیم خوبی ببینیم و هوادار هم عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین داوران هم عملکرد خوبی داشته باشند و بازی به دید تماشاگران خوب باشد و ما برند بازی و ۳ امتیاز باشیم.

 ساپینتو  در پاسخ به اینکه نظر شما چیست که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌خواهد از نزدیک بازی تیم شما را نگاه کند؟ گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی قسمتی از کارشان است و برای بازیکنان هم مهم خواهد بود چرا که  آنها انگیزه مضاعف خواهند گرفت. قسمتی از شغل سرمربی تیم ملی این است که نه تنها بازی ما بلکه بازی‌های دیگر را ببیند و این هم در همه کشورها امری نرمال است.