شهر خبر

حضور مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس

مراسم روز جهانی قدس از ساعت 10 صبح امروز و در آخرین جمعه ماه رمضان در سراسر کشور آغاز شد.

حضور مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

مراسم روز جهانی قدس از ساعت 10 صبح امروز و در آخرین جمعه ماه رمضان در سراسر کشور آغاز شد.

تنی چند از مسئولین در این اجتماع عظیم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در چهل و سومین راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا پیش از ظهر امروز (جمعه) در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

سردار رادان در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی قدس و با بیان اینکه هر مسلمانی وظیفه دارد که از مظلوم حمایت کند و بر ظالم بتازد، اظهار داشت: مردم ایران و جهان روز قدس را تکلیف دینی خود می‌دانند این تکلیف بر این اساس است که ظلمی روا شده و مورد مظلومیت قرار گرفته اند.

وی درباره اجرای طرح عفاف و حجاب که از فردا آغاز می‌شود، گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا این برنامه اجرا خواهد شد.

رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که درصد خطای دوربین‌هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود تا چه اندازه است، تصریح کرد: مطمئن باشید که هیچ خطایی نخواهد داشت.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در شرایطی هستیم که در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی درگیر اعتراضات داخلی است شاهد هستیم که چند صد هزار نفر در اعتراض به سیاست‌های این رژیم شرکت کردند و امید داریم به برکت ماه رمضان و انسجامی که در کشورهای محور مقاومت است شاهد نابودی این رژیم هر چه سریعتر باشیم؛ اینها خودشان در این سرزمین به استقبال نابودی رژیم صهیونیستی رفتند و تلاش هایی که در کشورهای محور مقاومت انجام می دهند مثل سوریه یا در مسجدالاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی آخرین روزهای خودش را پشت سر می‌گذارد.

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز گفت: روز جهانی قدس امسال یعنی سال ١٤٠٢ شمسی به به لحاظ رویکردها و رویدادهای اخیر سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در درون سرزمین های اشغالی و افول قدرت امریکایی در حمایت از این رژیم سفاک از ویژگی های خاصی برخوردار است.

صفوی با بیان اینکه آزادی قدس، کلید رمز همگرایی و وحدت ملت های اسلامی در قرن جدید است خاطرنشان ساخت: این بدین دلیل است که صهیونیسم عامل بی ثباتی، ناسازگاری، ناامنی و تنش و کشتار بیگناهان و جنگ افروزی طی ٧٥ سال گذشته بوده است.

اخبار تکمیل می‌شود...