خبر فوری از پرسپولیس/ دو ستاره پرسپولیس مصدوم شدند

در فاصله ۲۴ ساعت تا بازی با مس کرمان و جدال هفته آینده پرسپولیس و استقلال ، دو ستاره سرخپوش مصدوم شدند تا وضعیت مبهمی برای این بازی داشته باشند.

  پرسپولیس در شرایطی که طی هفته اخیر نگران خطر محرومیت ۱۰ بازیکن سه کارته خود پیش از دربی بود، اکنون با دردسر جدیدی مواجه شده و در آستانه سفر به کرمان و جدال با مس، دو ستاره ترکیب اصلی‌اش با مصدومیت مواجه شده‌اند.

دانیال اسماعیلی‌فر که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته بود و با اوج‌گیری دوباره در جدال با ملوان بندرانزلی بار دیگر در نقش گلساز ظاهر شد، در آخرین تمرین این تیم با مصدومیت مواجه شد. گفته می‌شود مصدومیت مدافع راست سرخپوشان البته چندان جدی نیست و طی ساعات باقی‌مانده تا جدال با مس کرمان وضعیت این بازیکن بررسی خواهد شد.

دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس نیز محمد عمری است، پدیده این فصل پرسپولیس که توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی برای خود شکل دهد و در دیدارهای این فصل نیز نمایش جالب توجه و تاثیرگذاری داشته است. عمری که پیش از سال نو با مصدومیت مواجه شده بود و به واسطه آن شانس حضور در اردوی تیم ملی را نیز از دست داد، طی دو بازی اخیر با تدابیر پزشکی شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده بود. با این حال گفته می‌شود این بازیکن نیز با توجه به احساس درد شدیدی که دارد، احتمالا برابر مس کرمان به استراحت بپردازد تا برای دربی با آمادگی بیشتری مهیای همراهی تیمش شود. در فاصله چند ساعت مانده به دیدار با مس کرمان، کادرفنی از کادرپزشکی درخواست کرده وضعیت این بازیکن نیز به صورت اورژانسی مورد بررسی قرار گرفته و شرایط همراهی تیم را در صورت امکان به دست بیاورد.

در صورتی که دانیال اسماعیلی‌فر به بازی با مس کرمان نرسد، وحدت حنانوف در سمت راست دفاعی به کار گرفته خواهد شد. این مدافع جوان و تاجیکستانی نیز طی این فصل در دیدارهایی که به میدان رفته توانسته عملکرد قابل قبولی به جا بگذارد و تنها نگرانی در خصوص او این است که با سه کارت زرد در آستانه محرومیت قرار دارد.

آلترناتیو محمد عمری نیز در ترکیب عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا و حتی امید عالیشاه محسوب می‌شوند و باید دید در نهایت در دیدار با مس کرمان یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.