شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت علوم#کارکنان#پوشش#وزارتخانه

توضیح وزارت علوم پس از دو روز سکوت / مصوبه‌ یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن وزارت؛ «پیشنهادی» است، نه «رسمی»

توضیح وزارت علوم پس از دو روز سکوت / مصوبه‌ یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن وزارت؛ «پیشنهادی» است، نه «رسمی»

مهر نوشت :سخنگوی وزارت علوم درباره مصوبات کارگره امور زنان و خانواده وزارت علوم مانند یکسان سازی پوشش همکاران خانم دراین وزارتخانه توضیح داد.

علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم با اشاره به مصوبات کارگره امور زنان و خانواده وزارت علوم مانند یکسان سازی پوشش همکاران خانم دراین وزارتخانه گفت: در وزارت علوم، کارگروه‌ها و کمیسیون‌های زیادی تشکیل شده است که برخی از این کمیسیون و کارگروه‌ها رسمی بوده و برخی جایگاه مشورتی داشته و غیر رسمی هستند.

وی ادامه داد: کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم، کارگروهی غیر رسمی بوده و جایگاه مشورتی دارد و مصوبات جلسات آن نیز پیشنهادی است.

سخنگوی وزارت علوم یادآور شد: بنابراین مواردی مانند پوشش همکاران خانم وزارت علوم و یکسان سازی پوشش آنان که به عنوان نتایج جلسات کارگروه مذکور عنوان شده بود، مشورتی است و وزارت علوم مصوبه‌ای دراین خصوص نداشته و از نظر وزارت علوم وضعیت حجاب و عفاف و پوشش در وزارت علوم مناسب است.

شمسی پور دوباره تاکید کرد: بنابراین نتایج جلسات کاگروه زنان و خانواده در جایگاه موارد مشورتی به وزارت علوم ارائه شده، ولی در دستور کار وزارت علوم قرارندارد.

۲۱۲۲۰