شهر خبر

معاون هماهنگ کننده ارتش:

امسال لشکر پیاده نیروی زمینی ارتش رژه نمی‌رود

به گفته رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش برابر قانون اساسی سه وظیفه مهم بر عهده دارد، حفظ تمامیت ارضی، حفظ استقلال و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

امسال لشکر پیاده نیروی زمینی ارتش رژه نمی‌رود
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۷:۳۰:۲۰
اعتمادآنلاین |

امیر دریادار سیاری گفت: در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های بسیار خوبی در بحث الحاق تجهیزات زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

به گزارش فارس، سیاری گفت: در زمینه انجام رزمایش‌ها در سطح وسیع و گسترده رزمایش‌های متعددی در طول سال انجام می‌دهیم، اما بزرگترین رزمایش ما رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش است که در سطح ارتش انجام می‌شود و در آن توانمندی نیرو‌ها را ارزیابی می‌کنیم. 

امیردریادار سیاری گفت: بالاخره ارتش جمهوری اسلامی ارتش مردمی است از جنس مردم است و افتخار می‌کند که همیشه مردم شریف و هموطنان عزیزمان، از سربازان خود در ارتش پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند.

امیر دریادار سیاری گفت:  رژه ۲۹ فروردین سال جاری مثل سالیان گذشته در تهران و سایر مراکز استان‌ها انجام می‌شود. تدبیر فرماندهی معظم کل قوا بر این قرار گرفته است که به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، رژه نیرو‌های پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار می‌شود.