شهر خبر

رژه نیروی‌های پیاده در روز ارتش لغو شد + جزییات

رژه نیروی‌های پیاده در روز ارتش لغو شد + جزییات

تسنیم: امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با رادیو درباره برگزاری رژه ۲۹ فروردین، اظهارکرد: تصمیم بر این است که به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول (نمایش تجهیزات) در تهران و سایر مراکز استان‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: رژه محمول خودرویی و رژه هوایی و دریایی گسترده‌ای خواهیم داشت که امیدواریم مورد توجه ملت قهرمان ایران اسلامی هم قرار بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در بحث تامین تجهیزات، با وجود همه تحریم‌ها، در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های بسیار خوبی در الحاق تجهیزات زمینی، پدافند، هوایی و دریایی به توان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

سیاری تصریح کرد: در زمینه انجام رزمایش‌ها در سطح وسیع و گسترده، رزمایش‌های متعددی در طول سال انجام می‌دهیم، اما بزرگترین رزمایش ما رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش است که در آن توانمندی نیروها را ارزیابی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در مقابل هر گونه تهدید بایستد و هرگونه تهدیدی علیه حدود و ثغور میهن عزیزمان را خنثی کند و اجازه ندهد که هیچ کسی بتواند خدایی نکرده تعرضی نسبت به کیان ایران اسلامی داشته باشد.

سیاری گفت: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مردمی است و از جنس مردم است و افتخار می‌کند که همیشه مردم شریف و هموطنان عزیزمان، از سربازان خود در ارتش پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند.